20 lutego 2020

„Zostań”- Sarina Bowen i Elle Kennedy

Wyd. NieZwykłe | Org. Stay | Seria Hokeiści Tom II | 302 str. | 38,90 zł | Data wydania: 05.02.2020 r. 

Pokochać mimo złamanego serca

Czy serce, które zostało złamane jest w stanie ponownie kogoś pokochać? Hailey nie jest tego pewna. Pokochanie swojego przyjaciela z dzieciństwa wydawało się jej równie naturalne, co oddychanie. Choć związek z Jacksonem był pozbawiony gwałtownej namiętności i motyli w brzuchu dawał kobiecie poczucie bezpieczeństwa… które rozwiało się w momencie, kiedy mąż zażądał rozwodu. Hailey nie może jednak zostawić przeszłości za sobą i zacząć od nowa, bo każdego dnia widuje Jacksona w firmie, którą razem założyli. Tak się jednak składa, że jeden z klientów, dla których pracuje z każdym dniem intryguje ją coraz bardziej.  Ponieważ firma oferuje swoim klientom anonimowość, kobieta nie chce sprawdzać jego danych, ale jest prawie całkowicie pewna, że każdego dnia spełnia zachcianki Matta Ericssona- słynnego hokeisty w którym podkochuje się od lat. Tylko, co jeśli okaże się, że to naprawdę on? Czy mężczyzna nadal będzie nią zainteresowany, kiedy spotkają się na żywo? I czy oboje są gotowi na coś, co ponownie może skończyć się złamanym sercem?

Druga część serii „Hokeiści”, to zupełnie odrębna historia z nową parą głównych bohaterów. Tym razem autorki biorą na warsztat Matta Ericssona, którego miałam już okazję poznać czytając tom pierwszy. Matt jest całkowitym przeciwieństwem swojego książkowego poprzednika. Riley był zabawnym podrywaczem z całą masą głupich pomysłów, z kolei Matt jest raczej spokojny, bardziej dojrzały i… przepełniony smutkiem. Mężczyzna nie może dojść do siebie po rozwodzie, paradoksalnie nie dlatego, że zastawiała go żona, ale dlatego, że uwierzył, że nie nadaje się do roli męża. Jego pewność siebie spadła do poziomu krytycznego i nie wierzy, że mógłby być dla kogoś tym jedynym. Do czasu kiedy poznaje Hailey. I postanawia zaryzykować.



Relacja, która połączyła głównych bohaterów, niesamowicie przypadła mi do gustu. Była tajemnicza, ekscytująca i zupełnie inna niż ta z poprzedniego tomu. Tym razem autorki stawiają na romantyzm i delikatność. Ponieważ bohaterowie są po przejściach i boją się nie tylko nowej miłości, ale też bliskości i zaufania, ich relacja rozwija się bardzo powili i jest pełna stonowanego napięcia. Chociaż wciąż jest to historia utrzymana w humorystycznym tonie, nie da się nie zauważyć jak bardzo różni się od swojej poprzedniczki. Ten tom jest bardziej dojrzały, porusza poważniejsze tematy i szczerze mówiąc, po prostu bardziej się w nim odnalazłam. Autorki piszą o tym jak bardzo rozstanie może podkopać pewność siebie i jak wielki wpływ ma to na nowy związek. Opisują całą gamę emocji zaczynając od niepewności i lęku, poprzez fascynację, aż do ponownego odkrywania czym jest miłość. Bohaterom nie przytrafiają się żadne wielkie dramaty, ale muszą mierzyć się z codziennymi problemami i wątpliwościami. Szalenie podobało mi się to, że nie próbują ich wyolbrzymiać, tylko starają się jak najszybciej dojść do porozumienia, co jest raczej rzadkością w nastawionych na dramaturgię miłosnych historiach.

O CZYM?  „Zostań”, to historia o dwójce rozwiedzionych singli, którzy mimo obaw, starają się ponownie otworzyć przed kimś serce. Ich relacja zaczyna się online i nawet już w realu rozwija się bardzo powoli. Nie jest to jednak wada, bo dzięki stopniowaniu emocji, stają się one jeszcze intensywniejsze.  Zabawna, zmysłowa, romantyczna- tak mogłabym określić tą historię. I powiem szczerze- podobała mi się o wiele bardziej niż „Dobry chłopak”! Jeśli szukacie uroczego romansu z nutką pikanterii, będziecie zachwyceni tym tomem.

Ocena:
7/10

Seria Hokeiści:

___________________________________________________________________

7 komentarzy:

  1. Tego typu książki, zostawiam sobie raczej na czas wakacji. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ale ciepły kaloryfer zimową porą też nie jest zły😆
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Dr Аgbazara-świetny człowiek, ten lekarz pomoże mi odzyskać mojego kochanka Jenny Williams, który zerwał ze mną 2 lata temu z jego potężnym zaklęciem, i dzisiaj wróciła do mnie, więc jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nim przez e-mail: ( agbazara@gmail.com ) lub zadzwoń / WhatsApp ( +2348104102662 ). I rozwiąż swój problem jak ja.

      Usuń
  2. Nie czytałam tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lekka i przyjemna- polecam szczególne ten tom :-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Dr Аgbazara-świetny człowiek, ten lekarz pomoże mi odzyskać mojego kochanka Jenny Williams, który zerwał ze mną 2 lata temu z jego potężnym zaklęciem, i dzisiaj wróciła do mnie, więc jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nim przez e-mail: ( agbazara@gmail.com ) lub zadzwoń / WhatsApp ( +2348104102662 ). I rozwiąż swój problem jak ja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Elle Kennedy to mój pewniak. Nigdy nie zawiodłam się na jej powieściach :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Bardzo dziękuję za przeczytanie mojego tekstu, to naprawdę wiele dla mnie znaczy. Znasz już mój punkt widzenia, będę bardzo wdzięczna jeśli podzielisz się również swoim. A jeśli zdecydujesz się do mnie wrócić, możesz być pewien, że najdziesz tu odpowiedź ;-)

Zobacz też:

.