26 stycznia 2016

Konkurs z „Amber” i „Imperium ognia” [zakończony]



Dziś będzie to, co lubicie najbardziej czyli konkurs!

Mam dla Was dwie cudowne powieści Wydawnictwa Akurat: wychwalaną przeze mnie pikantną i dramatyczną „Amber” oraz pełne przygód „Ember In the ashes- Imperium  ognia” (które wychwalać będę już niedługo).

Książki oddam Wam z niekłamaną przyjemnością, mam jednak pewien warunek, którym jest…
napisanie recenzji

Nic trudnego, prawda? Są jacyś chętni?



Aby zawalczyć o jedną z książek wystarczy wypełnić poniższy formularz zgłoszeniowy:

ZGŁASZAM SIĘ!
Wybieram: „Tytuł książki”
+ jednozdaniowe uzasadnienie dlaczego wybieracie daną książkę
e-mail:
Link do mojego bloga:

Na Wasze zgłoszenia czekam tylko przez tydzień, do 3 lutego, czyli do dnia premiery „Amber”.

Mam nadzieję, że nowa forma konkursu przypadnie Wam do gustu i że zasypiecie mnie zgłoszeniami.
Naprawdę warto bo książki są obłędne!


  Warunki uczestnictwa w kokursie:
1.          Konkurs przeznaczony jest dla blogerów.
2.         Jedna osoba wygrywa jedną, wybraną przez siebie książkę. Walczyć możecie jednak o obydwie.
3.         Zwycięzca jest zobowiązany zamieścić na swoim blogu recenzję wygranej książki w ciągu dwóch tygodni od jej otrzymania.
4.         Proszę o informację na maila (patrycja.kuchta.uk@gmail.com) kiedy książki do Was dotrą, oraz o przesłanie linku do napisanej recenzji, który z kolei przekażę wydawnictwu.
5.         Będzie mi miło jeśli zamieścicie u siebie banner konkursowy i w razie wygranej dołączycie informację o pochodzeniu egzemplarza pod swoją recenzją. Dołączenie do obserwatorów również jest mile widziane :-)


   Regulamin konkursu:
1.              Organizatorem konkursu jest, Patka, autorka bloga beauty-little- moment.blogspot.com 
              oraz Wydawnictwo Akurat.
2.             Nagrodą w konkursie  są egzemplarze recenzenckie „Amber”- Gail McHugh i „Ember In the ashes. Imperium ognia”- Sabaa Thir
3.             Fundatorem nagrody jest Wydawnictwo Akurat, równocześnie odpowiada za wysyłkę książek do laureatów
4.             Konkurs trwa od 26 stycznia do 3 lutego 2016 r.
5.             Zwycięzcy zostaną wybrani drogą losowania
6.             Zwycięzca zostanie poinformowany o wygranej drogą mailową.
7.             Dane do wysyłki należy podać w ciągu trzech dni od ogłoszenia wyników. W przeciwnym razie nagroda przepada na rzecz innej osoby.


15 komentarzy:

  1. Zgłaszam się!
    Wybieram "Amber". Chciałabym przeczytać właśnie ją ze względu na to, że chciałabym dać kolejną szansę autorce i przekonać się jakie poczyniła postępy w swoim warsztacie.
    E-mail: fal.recenzje@gmail.com
    Link: http://kochamy-ksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ZGŁASZAM SIĘ!
    Wybieram: „Amber”, ponieważ chcę zobaczyć światło, kolor oraz poczuć powiew świeżego powietrza, które jak przekonuje opis książki, uświadczyła główna bohaterka spotykając na swej drodze dwóch przyjaciół, na zawsze zmieniających jej życie.
    e-mail: zagoramiksiazek@gmail.com
    Link do mojego bloga:http://zagoramiksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się. :-)
    Wybieram: „Imperium ognia" ponieważ kilka moich ulubionych blogerek ogłosiło ją "Książką roku 2015". Chciałabym sprawdzić, czy faktycznie jest tak porywająca. :-)
    E-mail: niebieskazakladka@gmail.com
    Link do mojego bloga: http://niebieskazakladka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybieram: „Amber", bo nie przepuszczę okazji by ją przeczytać:)
    e-mail: klaudiaannacebula@wp.pl
    Link do mojego bloga: http://zaklecienaszczescie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ZGŁASZAM SIĘ!
    Wybieram: „Imperium ognia”
    ponieważ czuję się prześladowana przez tę książkę, gdzie nie zajarzę to ją widzę. ;P
    e-mail: patrycjagrz.94@gmail.com
    Link do mojego bloga: http://czytaniewekrwii.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się i ja. :) Wybieram "Amber".
    Czemu?
    Bo naprawdę potrzebuję, żeby jakaś książka zrobiła mi w sercu zamieszanie.
    poczta-sherry@wp.pl
    http://sherry-stories.blogspot.com/

    Pozdrawiam!
    S.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się!
    Wybieram: "Amber"
    Bo tęskno mi do jakiegoś dobrego NA, które zawładnie moją duszą i umysłem, a potem rozbije mnie na kawałeczki, ponieważ jestem książkową masochistką.
    szept.stron@gmail.com
    http://szept-stron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się. :-)
    Wybieram: „Imperium ognia" ponieważ czuję, że przeczytanie tej książki, będzie wyborną ucztą literacką dla mojej duszy.
    mail: eve_ew@wp.pl
    Link do mojego bloga: www.black-crow.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. ZGŁASZAM SIĘ!
    Wybieram: „Ember In the ashes- Imperium ognia”
    Dlaczego akurat "Impertium..."? Bo zapowiada się obłędny kawałek fantastyki, której to już daaawnoo nie czytałam ;)
    e-mail: zaczytana.susan@gmail.com
    Link do mojego bloga: http://zaczytana-susan.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się.
    Wybieram: Amber. Jestem uzależniona od książek, które druzgoczą mi serce, a następnie je okruch po okruchu składają - a liczę, że ta właśnie taka będzie.
    Mail: elaluczkow@gmail.com
    odurzonaksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę powodzenia! Szczególnie polecam ,,Amber'' to świetna, mocna powieść.

    OdpowiedzUsuń
  12. ZGŁASZAM SIĘ!

    Wybieram: "Amber", ponieważ Gail McHugh potrafi sprawić, że moje serce zaczyna bić szybciej.


    e-mail: wrobel.g89@gmail.com

    Link do mojego bloga: czytaninka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się :)
    Wybieram: "Ember in the ashes - Imperium Ognia", ponieważ słyszałam dużo pozytywnych opinii o tej książce, ale też wiele negatywów, chciałbym sama się o niej przekonać :)
    E-mail: nataliad2000@interia.eu
    Link do mojego bloga: http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ZGŁASZAM SIĘ!
    Wybieram: Wybieram książkę autorstwa Gail McHugh "Amber", ponieważ czytałam już "Collide" jej autorstwa, niedługo zaczynam "Puse", ale nadal chcę więcej i więcej powieści tej cudownej autorki. ;)
    E-mail: poetka69@gmail.com
    Link do mojego bloga: http://zycie-wsrod-ksiazekk.blogspot.com/

    Pozdrawiam i życzę wszystkim powodzenia. :**

    OdpowiedzUsuń
  15. ZGŁASZAM SIĘ!
    Wybieram: "Imperium ognia", ponieważ to całkowicie moje klimaty i słyszałam naprawdę wiele dobrych słów o tej książce :)
    e-mail: kmka1296@gmail.com
    Link do mojego bloga:http://zagubiona-wslowach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Bardzo dziękuję za przeczytanie mojego tekstu, to naprawdę wiele dla mnie znaczy. Znasz już mój punkt widzenia, będę bardzo wdzięczna jeśli podzielisz się również swoim. A jeśli zdecydujesz się do mnie wrócić, możesz być pewien, że najdziesz tu odpowiedź ;-)

Zobacz też:

.