15 lipca 2022

„Tu i teraz” – Camille Gale

Życia nie warto odkładać na później

Wakacje w Polsce czy za granicą? Jeśli wybraliście tę drugą opcję, co powiecie na słoneczne Włochy? To właśnie tam dwa miesiące letnich wakacji przed rozpoczęciem studiów spędza Wiktoria. Z jednej strony, dziewczyna jest zachwycona perspektywą wyjazdu, ale z drugiej, doskonale zdaje sobie sprawę, że macocha zaproponowała jej taką formę "nagrody za świetnie zdaną maturę" tylko po to, by się jej pozbyć, zanim i tak ostatecznie wyjedzie na studia do Londynu. Vicky jest to jednak na rękę, bo ma dość obojętności ojca i ciągłych sprzeczek z jego młodszą kochanką. 

Na miejscu okazuje się jednak, że miasteczko, które wybrała dla Wiktorii macocha jest małe, kameralne i brakuje w nim atrakcji dla nastolatki, która nie stroni od szaleństw. Oczywiście nie licząc Lucasa, czyli przystojnego właściciela pensjonatu, w którym Vicky ma mieszkać. Choć dzieli ich spora różnica wieku, a facet wyraźnie daje do zrozumienia, że nie jest zainteresowany wdziękami młodej Polki, dziewczyna robi wszystko, by zwrócić na siebie jego uwagę. Traktuje zdobycie Lucasa jak wyzwanie, ale nie podejrzewa, że wkrótce poczuje do niego coś więcej. Tylko czy poza tu i teraz, będzie pisane im coś więcej? 

Ależ podobała mi się ta książka! Z jednej strony jest lekka, przesycona wakacyjnym klimatem i cudowną scenerią Włoch, ale z drugiej to angażująca i pełna zwrotów akcji historia aż po brzegi wypełniona emocjami. To jedna z tych książek w których można się całkowicie zatracić i które zostają z nami na dłużej, tak jak przyjemne wspomnienia z wakacji. 

 


Autorka udowadnia, że można stworzyć bohaterkę, która będzie pewna siebie, seksowna, ale też inteligentna i nie pozbawiona kręgosłupa moralnego. Vicky zaskakiwała mnie tym jak odważnie i bezwstydnie potrafi się zachować, ale również tym, że zna granice i ma swoją dumę. Ogólne cała jej postać, i zachowania mają solidną psychologiczną podstawę, co bardzo mi się podobało i pozwoliło lepiej ją zrozumieć.

W kategorii lekkich, wakacyjnych romansów "Tu i teraz" to mój absolutny faworyt. Znalazłam tu wszystko czego oczekuję od wakacyjnego romansu, ale też o wiele więcej. Czego możecie się spodziewać? Pięknej scenerii, dobrze zaplanowanej fabuły, sporej dawki humoru i odrobiny pikanterii, ale także mnóstwa emocji i kilku wyciskających łzy wątków. Rewelacyjnie bawiłam się w trakcie lektury i polubiłam inteligentny i dowcipny styl pisania autorki. Na pewno przeczytam coś jeszcze spod jej pióra, a Wam serdecznie polecam "Tu i teraz". 

Ocena: 8/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku!
Bardzo dziękuję za przeczytanie mojego tekstu, to naprawdę wiele dla mnie znaczy. Znasz już mój punkt widzenia, będę bardzo wdzięczna jeśli podzielisz się również swoim. A jeśli zdecydujesz się do mnie wrócić, możesz być pewien, że najdziesz tu odpowiedź ;-)

Zobacz też:

.