27 lutego 2021

"Obiad z Bondem"- Agnieszka Lingas-Łoniewska

Wyd. Burda Książki | 264 str. | Tom II | 39,90 zł | Data wydania: 13.01.2021 r.

Jestem Bond. Jacek Bond...


"Kto się czubi, ten się lubi"- to przysłowie dosłownie zostało stworzone dla Elizy i Jacka. Odkąd doszło między nimi do prawie-pocałunku na weselu znajomych, unikają się jak ognia, a wszelkie konfrontacje kończą się słownymi przepychankami i atakami agresji. Te dwa uparciuchy za nic w świecie nie przyznają, że między nimi mogłoby być Coś Więcej, bo zwyczajnie boją się zaangażować. Kiedy jednak w mieszkaniu Elizy dochodzi do włamania, Jacek proponuje, że... się do niej wprowadzi. W końcu nikt nie ochroni lepiej samotnej kobiety hodującej kaktusy, niż jej osobisty stróż prawa zwany Bondem. Jackiem Bondem. 

Jacka i Elizę poznałam w pierwszym tomie serii, przy którym dosłowne turlałam się ze śmiechu. Tym razem oczekiwałam równie intensywnych śmiechowych doznań, ale mimo, że w trakcie lektury bawiłam się nieźle, śmiesznych sytuacji było dosłowne kilka. W porównaniu z rewelacyjną Natalią Lisek z poprzedniej części, Panna Kaktus i Jacek Bond wypadają dosyć nudno. Choć nie mogę powiedzieć, że ich nie polubiłam, nie mogę też powiedzieć, że rozśmieszyli mnie tak jak tego oczekiwałam. Moje ulubione momenty tej historii, to te, w których pojawiała się Natalia, szczególnie bez swoich słynnych okularów. Od razu robiło się zabawniej!

Podobnie jak w części poprzedniej i tym razem autorka łączy komedię romantyczną z sensacyjnym twistem. Szkoda tylko, cała sensacyjność skumulowała się raptem w kilkunastu finałowych stronach. Ogólne tych stron było zdecydowanie za mało, przez co powieść ma bardziej strukturę rozbudowanego opowiadania. Choć o wiele bardziej wolę grubsze książki z większą ilością wątków, Panna Kaktus i Jacek Bond, zapewnili mi przyjemny wieczorny relaks z książką. Po ciężkim dniu będzie jak znalazł ale nie oczekujcie za wiele od tej historii.

 

Ocena: 5/10

Kolacja z Tiffanym | Obiad z Bondem

___________________________________________________________

6 komentarzy:

  1. Szkoda, że książka nie spełniła do końca Twoich oczekiwań.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie sie z kolei ta książka bardzo podobała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie- pierwsza część o WIELE lepsza, ale cieszę się, że spędziłaś z nią miło czas:-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Tytuł brzmi ciekawie, ale niestety czasem środek wygląda inaczej :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie niestety ta książka rozczarowała. Wiem, że autorkę stać na więcej.
      Pozdrawiam

      Usuń

Drogi czytelniku!
Bardzo dziękuję za przeczytanie mojego tekstu, to naprawdę wiele dla mnie znaczy. Znasz już mój punkt widzenia, będę bardzo wdzięczna jeśli podzielisz się również swoim. A jeśli zdecydujesz się do mnie wrócić, możesz być pewien, że najdziesz tu odpowiedź ;-)

Zobacz też:

.