25 grudnia 2013

Świątecznie


Witajcie kochani!

Jak tam, prezenty rozpakowane? ;) Koniecznie się pochwalcie, co Mikołaj Wam przyniósł.
A raczej, jakie książki ;) Ja o dziwo nie dostałam żadnej, bo rodzina się buntuje, że mam ich zbyt wiele. Ale nie martwcie się, sama zadbałam o papierowy prezent dla siebie ;) Aktualnie wszyscy jesteśmy pochłonięci zachwycaniem się maleńkim kotkiem, który się do nas przybłąkał. Zagubiony wędrowiec.
I jak tu nie wierzyć w Magię Świąt? J
Mam nadzieję, że święta upływają Wam bardzo ciepło i rodzinnie.
I tego też wam życzę, choć powinnam chyba zrobić to wczoraj :P
Zwyczajnie się nie wyrabiam!
Ale skoro mam teraz chwilę chcę Was serdecznie uściskać i życzyć


Wesołych Świąt!

P.S.
Tak prezentuje się mały Bambo
Z pozdrowieniami dla Oli ;P)

21 komentarzy:

  1. Tobie również życzę wesołych, pogodnych, magicznych, niezapomnianych Świąt spędzonych w gronie najbliższych ♥ Jeśli chodzi o mnie, to rzeczywiście MAM wesołe Święta i jestem strasznie zadowolona z ilości ciast w moim domu ^^
    Prezenty miałam, miałam i to ładne. :) Od rodziców wpadło w moje rączki aż SIEDEM książek. Jako iż i tata i mama uwielbiają czytać, nie krytykują mnie za kolekcjonowanie kolejnych pozycji ^^ Za to współczuję tobie. :(
    Oprócz tego, jedna książka już jedzie do mnie z wymiany na lc, a druga niedługo przybędzie z konkursu <3
    Tak więc będę mieć co czytać! :)
    Ah, kooootek! *-* Mam trzy swoje, ale i tak... uwielbiam te stworzonka! :3
    Pozdrawiam!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że u Ciebie Święta są cudowne :) Wiem co to znaczy masa książek pod choinką, w tamtym roku jeszcze 24 grudnia kurier przywiózł mi ogromną przesyłkę z konkursu, a mój kochany chłopak zrobił mi piękną paczkę całą wypełnioną książkami ;) chyba uznali, że potrzeba mi roku przerwy by przeczytać to wszystko :D Tym razem zostałam zasypana kosmetykami i ciuszkami, więc nie trzeba mi szczególnie współczuć ;)
      Koteczek jest cudowny, od razu go pokochaliśmy. W dodatku choć jest malutki, to jest też wychowany i bardzo mądry :) A tak sie akurat złożyło, że kuzynka, która spędza u mnie święta od dawna marzyła o kocie więc uznaliśmy, że nie możemy jej go odebrać ;) Będę go często odwiedzać :)
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  2. U mnie święta przebiegają w rodzinnym gronie, całkiem spokojnie. W tym roku potrzeba mi po prostu beztroskiego lenistwa - i to właśnie realizuję 8)
    Prezenty książkowe były, ale głównie te, które wygrałam w konkursie, albo zrobiłam sobie sama. Większość osób boi się mi kupić jakiś tytuł, bo w tej ilości, jaką posiadam, może się tak zdarzyć, że już go mam.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest dokładnie tak samo :) kiedy już ktoś chce mi kupić jakąś książkę to pyta na jakim tytule mi zależy, bo istnieje spore prawdopodobieństwo, że trafią albo w coś czego nie lubię, albo co już mam :P

      Usuń
  3. W tym roku mikołaj spełnij moje najskrytsze marzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę o zdjęcie kotka :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się zrobić jakieś ładne ale kotek jest szalony i nie umie pozować :P ale postaram się jeszcze zanim siostra mi go zabierze;)

      Usuń
    2. Jeeee :D:D Jest Cudowny :D Moja Kicia gdy była mała, prezentowała się identycznie :D Jestem wzruszona dedykacją :D Jak miło :*:*

      Usuń
    3. Cała przyjemność po mojej stronie ;)

      Usuń
  5. Wesołych Świąt :D U nas święta upływają na radości mojej córy z prezentów (jak co roku od trzech lat :P) i zachwytach nad pieskiem mojego brata (7 tygodniowy york terrier - cudo :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i nawzajem! :)
      Żałuję, że u mnie nie ma jakiegoś malucha, święta z dziećmi są dużo radośniejsze :) tu najmłodsza jestem ja, niestety :P

      Usuń
  6. Życzę Ci by ten ostatni już dzień Świąt był piękny i magiczny, a także by w Nowym Roku nie zabrakło Ci szczęścia, zdrowia, miłości i dobrych książek do czytania! :)
    P.S. Bambo jest przecudny. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci serdecznie :*

      Prawda, że piękny?;) W końcu zapozował :D

      Usuń
  7. Święta, święta i po świętach :) Ale mimo wszystko nieco spóźnione: wesołych i spokojnych!
    Kociak jest taki piękny, nie mogę się napatrzeć <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja otrzymałem 4 książki . Zapraszam do mnie to zobaczysz jakie :) Mam pytanie. Czy przyszła już książka do Ciebie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak doszła :) Dziękuję bardzo. Zupełnie zapomniałam, żeby Ci powiadomić :)

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę. I nie ma sprawy :)

      Usuń
  9. Jaki śliczny kocurrrrrek! Bambo-mambo haha xD fajnie go nazwaliście ;3 i ja spóźnione również życzę wszystkiego najlepszego! Oczywiście w życiu prywatnym jak i publicznym :) Ja pod choinkę dostałam serię Melissy Marr, nie jestem przekonana do tej serii, wolałabym o Percy'm Jacksonie, ale cóż.. i tak się cieszę, że dostałam w ogóle jakieś książki :) z innych prezentów również jestem bardzo zadowolona. A cóż za prezent sobie "sprezentowałaś"? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seria Marr bardzo mi się podobała, bo ma fajny mroczny i baśniowy klimacik, ale Percy faktycznie fajniejszy. Mam nadzieję, że go zdobędziesz ;)
      Ja sprezentowałam sobie "Idealną chemię", "Wędrówkę przez sen", "Po tamtej stronie ciebie i mnie", "Przywróconą" (z wyprzedaży) oraz "Love story", "MISSję survival", "Intruza" (z konkursów) więc myślę, że całkiem nieźle ;)

      Usuń

Drogi czytelniku!
Bardzo dziękuję za przeczytanie mojego tekstu, to naprawdę wiele dla mnie znaczy. Znasz już mój punkt widzenia, będę bardzo wdzięczna jeśli podzielisz się również swoim. A jeśli zdecydujesz się do mnie wrócić, możesz być pewien, że najdziesz tu odpowiedź ;-)

Zobacz też:

.