1 lutego 2015

Książkowy luty


UWAGA: Daty premier są ruchome i mogą ulec zmianie 




„Utrata”-Rachel Van Dyken
Seria: Zatraceni #1
Wydawca: Feeria Young
Premiera: 4 luty 2015

Kiersten nie jest zwykłą dziewczyną. Ścigają ją koszmarne echa wydarzeń sprzed dwóch lat. Od tamtej pory woli unikać zobowiązań, a smutek jest jedynym znanym jej – i dlatego bezpiecznym – uczuciem. Gdy poznaje Westona, wydaje się, że dzięki niemu wyjdzie z ciemności na słońce. Ale nie wie, że czas nie jest jej sprzymierzeńcem. Choć Wes sądzi, że potrafi ją ocalić, to dając jej wszystko, jednocześnie wszystko zniszczył. Próbował ją ostrzec, ale jak można przygotować się na coś takiego? Czasami musisz się śmiać, by nie wybuchnąć płaczem. A czasami, gdy myślisz, że to już koniec – to jest dopiero początek…
  ***

„Odzyskane szczęście”- Abbi Glines
Seria: Perfection #2
Wydawca: Pascal
Premiera: 4 luty 2015


Rok temu byłem zagubiony. Moje życie było wielkim, popieprzonym bałaganem. Zatrzymałem się na stacji benzynowej i spotkałem tę przepiękną brunetkę, która nie potrafiła zatankować samochodu. Jakimś sposobem namówiłem ją, żeby poszła ze mną na kolację. Rozbawiła mnie i sprawiła, że napaliłem się jak diabli. Kiedy noc dobiegła końca i musiałem zostawić ją śpiącą w hotelowym łóżku, było mi ciężko. Nie chciałem tego. Ale moje życie było popieprzone, a ona miała jeździć po świecie w poszukiwaniu siebie.
  ***


“Losing Hope”+ “Szukając Kopciuszka”- Colleen Hoover
Seria: Hopeless #2
Wydawca: Otwarte
Premiera: 4 luty 2015

W „Hopeless” Sky nie pozostawiła żadnego sekretu w ukryciu, żadnych skrywanych uczuć, żadnych zapomnianych wspomnień, ale przeszłość Holdera pozostaje tajemnicą.
Wciąż nawiedzany przez małą dziewczynkę, której pozwolił odejść, Holder spędza całe swoje życie na poszukiwaniu jej i próbuje pozbyć się poczucia winy, jakie prześladuje go od lat. Ale nie mógł przewidzieć, że moment, w którym ponownie się połączą, wywoła jeszcze większe wyrzuty sumienia…
Czasami w naszym życiu żałujemy, że nie możemy ruszyć dalej. W „Losing Hope”, Colleen Hoover ujawnia, co się działo wewnątrz głowy Holdera przez te wszystkie beznadziejne momenty – i czy odnajdzie on spokój, którego tak rozpaczliwie potrzebuje.

UWAGA: do każdego egzemplarza „Losing Hope” dołączony będzie kod pozwalający na pobranie dodatku do serii czyli „Szukając Kopciuszka”.
 ***

„Podróże w czasie”- Rysa Walker
Seria: Archiwum Chronosa #1

Wydawca: Feeria Young
Premiera: 4 luty 2015

Gdy babka szesnastoletniej Kate Pierce-Keller daje jej dziwny niebieski medalion i opowiada coś o podróżach w czasie, dziewczyna myśli, że staruszka coś sobie uroiła. Ale gdy morderstwo z przeszłości sprawia, że dotychczasowe życie Kate chwieje się w posadach, historie babki nagle stają się przerażającą prawdą, a medalion to jedyna rzecz, która chroni. Kate przed najgorszym.
Kate dowiaduje się, że zabójstwo z 1893 r. to tylko część czegoś o wiele mroczniejszego, a dzięki swojej genetycznej zdolności do podróży w czasie tylko ona może naprawić przyszłość. Ryzykując wszystkim, przenosi się w czasy Wystawy Światowej w Chicago i próbuje zapobiec morderstwu i całemu łańcuchowi wydarzeń, który ma po nim nastąpić.
To wszystko będzie Kate sporo kosztować – jeśli jej się uda, chłopak, którego kocha, nie będzie pamiętał o jej istnieniu. Poza tym, niezależnie od motywów, czy Kate ma prawo do manipulowania losami całego świata?
 ***

„Dante na tropie”- Agnieszka Olejnik
Wydawca: Literackie
Premiera: 5 luty 2015

Anna Drozd przyjechała do małego miasteczka, kupiła piękną willę na uboczu, wyremontowała ją i zamieszkała w niej razem z wyżłem weimarskim o poetyckim imieniu Dante. Znalazła pracę w miejscowej bibliotece, a ponieważ była typem samotniczki, życie wśród bibliotecznych regałów bardzo jej odpowiadało. Mieszkańcy miasteczka zaintrygowani samotniczym życiem młodej kobiety, tonęli w domysłach, co też skłoniło Annę do porzucenia poprzedniego życia w dużym mieście. Większość stawiała na zawód miłosny, ale na nieszczęście plotkarzy, nikt więcej nie mógł się niczego o niej dowiedzieć.
Bomba wybucha, kiedy Dante na spacerze przynosi do nóg swojej pani ludzki palec. Przerażona Anna biegnie na komisariat, gdzie poznaje komisarza Wiktora, podobnie jak ona pokiereszowanego przez życie. W spokojnym  dotychczas miasteczku  zaczynają się dziać dziwne rzeczy. Osoby, z którymi Anna rozmawia, próbując wyjaśnić kryminalną zagadkę, umierają w tajemniczych okolicznościach. Wkrótce jej samej zaczyna grozić niebezpieczeństwo…
Czy Anna rozwikła tajemnicę zbrodni? Czy znajdzie spokój i zostanie w miasteczku z psem i mężczyzną przy boku?
 ***

„Rowdy”- Jay Crownover
Seria: Naznaczeni mężczyźni #2
Wydawca: Amber
Premiera: 5 luty 2015

Rowdy, utalentowany tatuażysta, nie zamierza się angażować emocjonalnie w żaden związek, odkąd zostawiła go dziewczyna, którą kochał. Nagle w jego życiu pojawia się jej siostra, Salem. I przypomina mu o wszystkim, co stracił.
Salem ucieka od wspomnień o dzieciństwie pozbawionym miłości. Ma tylko jedno dobre wspomnienie – Rowdy’ego, chłopaka z sąsiedztwa bez pamięci zakochanego w jej siostrze. Nie przypuszcza, że tak daleko od domu spotka go znowu. Czy zdoła go przekonać, że wtedy wybrał niewłaściwą dziewczynę? Czy zada mu nowy ból?
 ***

„Gniewna gwiazda”- Moira Young
Seria: Kroniki Czerwonej Pustyni #3
Wydawca: Egmont
Premiera: 11 luty 2015

Saba szykuje się do ostatecznej rozgrywki z DeMalo. Tymczasem on chce, żeby do niego dołączyła, stworzyła wspaniały świat  Nowy Eden. I została z nim już na zawsze. Serce Saby jest jednak przy Jacku. Rozpoczyna się walka z Tontonem. Niestety szanse buntowników są zatrważająco małe. Mimo to DeMalo składa Sabie kuszącą ofertę. Czy dziewczyna będzie w stanie mu odmówić? Jak bardzo poświęci się, by ratować ludzi, których kocha? Zapierający dech w piersiach ostatni tom trylogii Kroniki Czerwonej Pustyni!
 ***

„W blasku gwiazd”- Lydia Netzer
Wydawca: Black Publishing
Premiera: 12 luty 2015

Książka o wielkiej miłości i o pragnieniu wtopienia się w tłum, za które trzeba płacić okłamywaniem samego siebie.

Sunny jest piękna i szczęśliwa. Żyje w świecie, w którym wszystko jest uporządkowane. Mieszka na spokojnym przedmieściu, jest mamą czteroletniego chłopca, świetnie radzi sobie z jego chorobą – autyzmem.

Mąż Sunny Maxon to wybitny naukowiec, pracuje dla NASA. Leci w kosmos z ważną misją, dzięki której możliwa będzie kolonizacja Księżyca. Dzień po starcie Maxona Sunny, która znów jest w ciąży, ma wypadek samochodowy. Nie odnosi obrażeń, ale w wyniku uderzenia spada jej peruka. Sąsiedzi, którzy zbiegli się, by zobaczyć, co się stało, pierwszy raz widzą ją bez włosów, a więc taką, jaka jest naprawdę. Sunny będzie teraz musiała poradzić sobie ze swoją innością, z ciążą, z autystycznym synem i wszystkimi problemami. Całkiem sama, bo Maxon jest daleko, i jak się wkrótce okaże, być może nigdy nie wróci ze swojej misji.
***


„Czerwona królowa”- Victoria Aveyard
Seria: Czerwona królowa #1
Wydawca: Otwarte
Premiera: 16 luty 2015

– Mare Molly Barrow, urodzona siedemnastego listopada 302 roku Nowej Ery, córka Daniela i Ruth Barrowów – recytuje z pamięci Tyberiasz, streszczając moje życie. – Nie masz zawodu i w dniu następnych urodzin masz wstąpić do wojska. Chodzisz do szkoły nieregularnie, osiągasz słabe wyniki i masz na swoim koncie wykroczenia, za które w większości miast trafiłabyś do więzienia. Kradzieże, przemyt, stawianie oporu podczas aresztowania to zaledwie początek listy. Ogólnie rzecz biorąc, jesteś biedna, nieokrzesana, niemoralna, mało inteligentna, zgorzkniała, uparta i przynosisz hańbę swojej wiosce i królestwu. […]
– A mimo to jest w tobie coś więcej. – Król wstaje, ja zaś przyglądam się z bliska jego koronie. Jej końce są nieprzeciętnie ostre. Jak sztylety. – Coś, czego nie mogę pojąć. Jesteś jednocześnie Czerwoną i Srebrną. Ta osobliwość pociąga za sobą potworne konsekwencje, których nie jesteś w stanie zrozumieć. Co zatem mam z tobą począć?
 ***

„Relikt”- Heather Terrell
Seria: Księgi Ewy #1
Wydawca: GW Foksal/ YA!
Premiera: 18 luty 2015

To Eamon, jako syn Wielkiego Archona, miał podejść do Prób, zdobyć tytuł Archona i w przyszłości zająć miejsce swojego ojca. Jednak gdy Eamon ginie podczas niebezpiecznej wspinaczki, Ewa, jego siostra, postanawia go zastąpić. Wbrew rodzinie i tradycjom rodu podejmuje decyzję, która może odmienić jej życie. Poszukiwanie reliktów, stanowiące część Prób, może doprowadzić do odkrycia tajemnic, które wywrócą cały jej świat do góry nogami.
 ***

„Jestem misją”- Allen Zadoff
Seria: Chłopak Nikt #2
Wydawca: Feeria Young
Premiera: 18 luty 2015

Był zabójcą idealnym.
Chłopak nikt. Bez imienia. Bez przeszłości. Bez wyrzutów sumienia. A przynajmniej było tak, dopóki nie zaczął zadawać pytań i kwestionować rozkazów. Dopóki nie zakochał się w swoim celu.
Teraz czeka go test: jedyna szansa na udowodnienie swojej lojalności. Choć nie uwolnił się jeszcze od wspomnień ostatniej misji, otrzymuje kolejną.
Ma zlikwidować właściciela obozu wojskowego dla młodzieży. Jeden cel. Określony termin. Miejsce publiczne. Z pozoru misja wydaje się prosta, ale poprzedni agent zawiódł. Teraz jest uznawany za martwego. Ale Zac jest przekonany, że jemu się powiedzie. I że zrobi to szybko.
Ale wszystko idzie nie tak, jak powinno i nagle okazuje się, że nic nie jest tym, czym się wydaje:
ani Program, ani pozorni sojusznicy, ani nawet prawda.
Zawrotna akcja, skomplikowane, wielopłaszczyznowe, ciekawe postacie, nowe tajemnice do odkrycia – to wszystko składa się na porywający thriller dla czytelników łaknących silnego dreszczyku emocji.
 ***

"Milcząca siostra"- Diane Chamberlain
Wydawca: Prószyński i S-ka
Premiera: 19 luty 2015

Riley MacPherson przez całe życie sądziła, że jej starsza siostra Lisa we wczesnej młodości popełniła samobójstwo. Teraz, ponad dwadzieścia lat później, odnajduje dowody, że to nieprawda. Lisa żyje. Przybrała nową tożsamość. Dlaczego jednak przed laty postanowiła uciec z domu i jakich tajemnic strzeże do dziś? Poszukując prawdy, Riley musi zdecydować, co przeszłość oznacza dla jej obecnego życia.
A jeśli całe twoje dotychczasowe życie okazuje się zbudowane na kłamstwie… Co byś zrobiła? Czy chciałabyś poznać prawdę?
 ***

„Piętno rzeki”-Patricia Briggs
Seria: Mercedes Thompson #6
Wydawca: Fabryka Słów
Premiera:  20 luty 2015

Mercedes Thompson, kojot nie całkiem pospolity. Nie boi się złego wilka, ale pęka przed własną matką. Bohaterka pełną gębą. Nic dziwnego, że ciągle wpada w kłopoty po uszy. Zawsze wiedziała, że jest inna. I nie chodziło tylko o to, że potrafi reperować silniki Volkswagenów. Mercy to zmiennokształtna. Cechę tę odziedziczyła po swoim ojcu. Nigdy nie poznała nikogo ze swojego gatunku. Aż do teraz. Zło mieszka w dorzeczu rzeki Kolumbia – tylko jeden człowiek może mu stawić czoła. Mercy i jej towarzysz Wilkołak alfa, będą potrzebować jego pomocy. Jeśli chcą przeżyć…
 ***

„Nieprzekraczalna granica”- Colleen Hoover
Seria: Pułapka uczuć #2
Wydawca: W.A.B.
Premiera: 25 luty 2015

Kolejna, po „Pułapce uczuć”, część trylogii opowiadającej o miłosnych perypetiach Layken Cohen i Willa Coopera.
Layken i Willa łączy więcej niż typowe młode pary. Mają za sobą podobne doświadczenia, podobne potrzeby. Oboje stracili rodziców i muszą poradzić sobie z wychowaniem młodszego rodzeństwa, zbyt wcześnie osieroconego.
Wygląda na to, że są dla siebie stworzeni. Ich związek rozpada się jednak w momencie, gdy na drodze Willa pojawia się Vaughn, jego dawna miłość. Chłopak utrzymuje z nią kontakt, mimo że wie, iż Layken może mu nie wybaczyć kłamstw.
Czasami dwoje ludzi musi się rozstać, by zdać sobie sprawę z tego, jak bardzo siebie potrzebują. Czy Willowi uda się naprawić to, co zniszczył, zanim rozstaną się z Layken na zawsze i już nigdy więcej nie zobaczą?
 ***

„Zostań ze mną. Tom 2”- J. Lynn
Wydawca: Amber
Premiera: 26 luty 2015

Calla wraca tam, gdzie wszystko się zaczęło. Gdzie najbliższa jej osoba, własna matka, najboleśniej ją skrzywdziła. Zdradziła...
Jest jednak Jax, nieziemsko przystojny chłopak, który potrafi oswajać lęki i patrzy głębiej, niż można sądzić.

Muszą stawić czoło nie tylko własnej przeszłości. Grozi im realne niebezpieczeństwo. Czy ich miłość przetrwa najtrudniejszą próbę – poświęcenia i odwagi?

***
Luty zdecydowanie należy do gatunku New Adult.
Znaleźliście coś dla siebie?

P.S. Ponieważ posty zapowiedziowe nie wyświetlały się w pasku bocznym (z powodu objętości jak mi wydaje), rozdzielam zapowiedzi na dwie części. Część filmowa ukaże się niebawem.


27 komentarzy:

  1. Czekam z niecierpliwością na Losing Hope. I oczywiście bardzo chętnie poznam nową książkę Diane Chamberlain.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Losing Hope i ja czekam! Generalnie na wszystkie książki Hoover ;-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Oj jest ;-) A pierwsza wypłata dopiero w marcu :-(
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Najbardziej chyba czekam na Losig Hope, choć kilka innych premier też kusi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybór jest spory, zwłaszcza jeśli chodzi o literaturę dla pań ;-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Czyżby luty nie przyniósł dla mnie nic wartościowego jezeli chodzi o nowości ksiażkowe? Niestety nie widzę nic dla siebie :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ci, którzy lubią New Adult zacierają ręce, ale inne gatunki faktycznie zostały trochę zaniedbane :-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. W tym miesiący jest tak wiele premier na które czekam, że chyba oszaleję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja będę zaglądać codziennie na allegro tropiąc promocje ;-P
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. ewidentnie zbankrutuję w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nawet nie mam czego wydawać ;-) Trzeba czekać do marca na wypłatę, ale przecież w przyszłym miesiącu też wychodzi wiele cudowności ;-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Gdybym miała kupować od razu wszystkie interesujące mnie tytuły niestety byłabym już ostro na minusie ;-) A czytać nie ma kiedy :-/
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Ach, zapowiedzi, zapowiedzi. :) Czymże byłby bez nich dzisiejszy świat? :D
    "Utrata" mnie ciekawi. W końcu to NA, a ja bardzo, bardzo za takowymi przepadam. Ale powiem ci szczerze, że jakoś specjalnie na razie się za nią nie będę rozglądać. Mam dość ograniczone zaufanie do nowych nazwisk na rynku wydawniczym, a jak na razie nie czuję iskrzenia pomiędzy mną a tym tytułem, dlatego mam nadzieję, że jakaś recenzja mnie natchnie do kupna. Lub całkowicie zniechęci. Choć pewnie tak czy inaczej kiedyś zdecyduję się przeczytać tą pozycję ^^
    "Odzyskane szczęście" <3 Czytam właśnie po angielsku, właściwie to kończę i możesz uznać, że głupia jestem, że to robię, skoro premiera już niedługo, ale ja po prostu... Nie umiem wytrzymać. Abbi w ostatnich dniach to cały mój świat, uzależniłam się od niej do takiego stopnia, że to jest przerażające. :D Pewnie dziś skończę tą pozycję, ale mimo wszystko 'Odzyskane szczęscie' zamawiam od razu po premierze. ;)
    "Losing Hope"! <3 I w końcu się stało. Doczekałyśmy się Holdera ^^ Chyba nie muszę pisać jak STRASZNIE chcę już mieć tą książkę, nie?
    "Podróże w czasie" wyglądają ciekawie... Znaczy okładka mi się niezbyt podoba, ale fabuła w opisie... Interesujące. Trochę jak Trylogia Czasu Gier. Ale raczej nie mam ochoty ryzykować z kolejnym nieznanym nazwiskiem, dlatego poczekam na jakieś sensowne opinie. ;)
    "Dante na Tropie" - O dziwo, fabuła też wygląda fajnie, ale... ALE. No właśnie. Polska autorka, to raz. Gatunek, to dwa. I nie ma iskrzenia. Pomiędzy mną. I tą pozycją. Po prostu. ;D
    Ej, tak jak jesteśmy przy książce Ambera. Wiesz, że na ich stronie internetowej teraz jest promocja 50% zniżki na książki New Adult? Chciałam sobie kupić wszystkie książki J.Lynn ale niestety zasoby są mocno nadszarpnięte. :(
    Tak czy inaczej "Rowdy" też jest moją książką MUST HAVE bo to w końcu Jay Crownover :3
    "W blasku gwiazd" kurczę, ta okładka... Rany. I choć treść nie jest w moim typie, bo problemy, bo choroby, bo... ból wyczuwam, to naprawdę OGROMNIE by mnie ucieszyło, gdyby moja kochana biblioteka (która ostatnio się zaniedbuje) kupiła tą pozycję. :) Sama pewnie nie zaryzykuję, bo tchórz ze mnie, ale gdybym zobaczyła 'W blasku gwiazd' w bibliotece - nawet bym się nie zawahała. :)
    "Czerwona królowa" kolejna pozycja z mojej listy zakupów na ten miesiąc. :3 Jestem OGROMNIE ciekawa tej lektury, ludzie wypowiadali się o niej BARDZO dobrze, także mam nadzieję, że i na mnie zrobi pozytywne wrażenie. ;) No i nie da się zapomnieć o oprawie graficznej, która mnie uwiodła od pierwszego wejrzenia. :)
    "Relikt", nie rozumiem jak GW FOKSAL może pozwalać swoim ksiązkom tak wyglądać. :( Strasznie mnie boli widok ich okładek. Nie wszystkich, ale jednak tych, którymi czuję się zainteresowana... Bo "Relikt" też zapowiada się fajnie. Trochę co prawda przewidywalnie, ale liczyłabym, że autorka zaskoczy. ;)
    "Milcząca siostra" - nie czytuję obyczajówek i dramatów zbyt często, ale cholera. O pani Diane słyszałam tyyyle dobrego, że dałabym jej szansę. :) Poza tym, ciekawa jestem w jakim kierunku pobiegnie fabuła tej książki no i element siostrzany :) I ukryte tożsamości! :)
    Zapowiedź kolejnej książki Patricii Briggs przypomina mi, że wciąż nie wzięłam się za jej książki, mimo że tak bardzo tego pragnę od dłuższego czasu. :/ Urban-fantasy to gatunek, na którym jeszcze się nie zawiodłam no i bohaterowie - tutaj wygląda to bardzo interesująco, zwłaszcza jeśli chodzi o samą główną bohaterkę. :) Myślę, że się polubimy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Nieprzekraczalna granica" <3 A ja przeczytałam parę dni temu w końcu 'Pułapkę uczuć" i choć może nie było to tak wstrząsające jak 'Hopeless" (szczerze wątpię, by kiedyś przebiło coś tę książkę) to jednak to Colleen Hoover. To emocje. Ból. Cierpienie. Śmierć. Ale też radość. Miłość. Ukojenie. Chyba więc nie muszę mówić, że "Nieprzekraczalna granica" to kolejne moje "must have" na ten miesiąc? :D
      "Zostań ze mną" <3 Chciałabym bardzo. Ale obawiam się, że to rozstrzelenie powieści na dwie części u mnie się za dobrze nie przyjmie. :( A szkoda, bo to J.Lynn którą kocham. Nie tylko ze względu na te NA, ale też "Obsydiana" przede wszystkim. :(
      Także to wszystko ode mnie na dziś. ;)
      Życzę cudownego, zaczytanego lutego!
      Pozdrawiam,
      Sherry

      Usuń
    2. Może moja recenzja "Utraty" natchnie Cię lub odrzuci, bo udało mi się wygrać tą książkę i przeczytam ją w następnej kolejności. Niestety nie wiem kiedy to będzie, bo właśnie zaczęłam staż i kompletnie nie mogę się odnaleźć :-P Jak ja znajdowałam czas chodząc do szkoły? :-P
      Ja nie ruszam "Przypadkowego szczęścia" dopóki nie kupię "Odzyskanego szczęścia" :-P Również nie mogłabym wytrzymać. Poprzednią trylogię wchłonęłam jeden tom po drugim w ciagu trzech dni, co jest dziwne jak na mnie ;-)
      "Losing Hope" i ja strasznie chcę! Biorę udział we wszystkich konkursach, ale i tak czuję, że kupię jak tylko pojawi się względnie dobra okazja ;-)
      O właśnie, New Adult Ambera: nie uwierzysz, ale kupiłam ostatnio pod wpływem impulsu (ekhem... promocji :-P) "Zaczekaj na mnie", ale przez to dzielenie na tomy trochę się zgubiłam... Co jest następne? "Zaufaj mi", czy "Bądź ze mną"? W ogóle oglądałam tą serię na jakimś zagranicznym portalu i to chyba jest trylogia... Nie muszę chyba dodawać, że wkurza mnie niesamowicie to dzielenie...
      W sumie gdyby nie okładka, nie zwróciłabym raczej uwagi na "W blasku gwiazd", myślę że bardziej spodobałby mi się film o takiej tematyce ;-)
      "Czerwoną królową" ja mam w planach, ale czekam na Twoją recenzję ;-)
      Również jestem niesamowicie ciekawa książek Diane Chamberlain, mam nadzieję, że uda mi się w końcu przeczytać coś jej autorstwa ;-)
      Mercy jest obłędną bohaterką! Czytam teraz drugi tom jej przygód i nie ma mowy o czymś takim jak nuda. Urban Fantasy pełną gębą ;-)
      Dostałam "Pułapkę uczuć" na święta i coś czuję, że nie będzie długo się kurzyła nieprzeczytana ;-) I kontynuacja na bank się u mnie znajdzie bez względu na wrażenie jakie wywrze powieść (z resztą jakie może być wrażenie jak nie pozytywne? :-P)
      No właśnie, to o czym wspominałam. Rozdzielanie na części... Materializm Ambera wprost mnie dobija. Inne wydawnictwo podniosło by cenę o 2 złote i wydało jedno grube tomiszcze a nie taką cieniznę i to w dodatku o wiele lepiej wyglądające...
      Dziękuję serdecznie i nawzajem! :-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Ciekawi mnie W blasku gwiazd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ją zdobędziesz i zrecenzujesz, bo i ja jestem ciekawa czy warto :-P
      Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Kilka z wymienionych przez Ciebie książek, strasznie mnie intryguje :) Już nie mogę się doczekać kiedy wpadną w moje ręce :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, gdyby tak było więcej czasu na ich czytanie :-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  11. NA nie zdobył mojego serca, ale w sumie coś bym wybrała z tych tytułów. Na pewno "Dante na tropie" i "W blasku gwiazd".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moje zdobył w całości ;-) No może poza tymi naprawdę ostrymi książkami ;-) Ale "Dante..." też mnie intryguje ;-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  12. Ja mam oko na "Czerwoną królową". Trochę dziwne, że nigdzie nie ma żadnego porządnego opisu (sprawdzałam portale, jak i samą stronę wydawnictwa), ale sam fragment już mnie zaciekawił :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co czytałam w recenzjach, ma dosyć złożoną fabułę, ale to coś jak połączenie "Rywalek" z "Igrzyskami śmierci". Krwawe, okrutne, ale i bajkowe chwilami ;-) Sama mam oko na tą powieść ;-)
      Pozdrawiam!

      Usuń

Drogi czytelniku!
Bardzo dziękuję za przeczytanie mojego tekstu, to naprawdę wiele dla mnie znaczy. Znasz już mój punkt widzenia, będę bardzo wdzięczna jeśli podzielisz się również swoim. A jeśli zdecydujesz się do mnie wrócić, możesz być pewien, że najdziesz tu odpowiedź ;-)

Zobacz też:

.