25 lipca 2011

Hej :)

Nie planowałam zakładać bloga. Tak jakoś samo wyszło... Ale skoro już go założyłam, to wypada się przedstawić :)
CO MUSICIE O MNIE WIEDZIEĆ:
Mam na imię Patrycja, 1 czerwca skończyłam 16 lat. Mieszkam z daleka od miejskiej dżungli (czytaj: na wsi) co wcale nie jest takie złe jak by się mogło wydawać. Moje trzy główne przyjemności to: książki, podróże i czekolada. Uważam, że wakacje to najlepsze dwa miesiące roku. To mniej więcej wszystko, jak na razie.
ALE O CO CHODZI?
Na tym blogu będę zamieszczać recenzje książek, z czasem może filmów i wszystko to czym będę się chciała z Wami podzielić. Dlaczego "W krainie absurdu"? Hmm... Absurd, to moje drugie imię, tylko tyle wam zdradzę. To wszystko w kwestii wprowadzenia. Ruszamy :)

1 komentarz:

  1. 54 year-old VP Accounting Doretta Laver, hailing from Schomberg enjoys watching movies like "Rise & Fall of ECW, The" and Hiking. Took a trip to Church Village of Gammelstad and drives a Horch 853A Special Roadster. sprawdz

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Bardzo dziękuję za przeczytanie mojego tekstu, to naprawdę wiele dla mnie znaczy. Znasz już mój punkt widzenia, będę bardzo wdzięczna jeśli podzielisz się również swoim. A jeśli zdecydujesz się do mnie wrócić, możesz być pewien, że najdziesz tu odpowiedź ;-)

Zobacz też:

.