18 września 2017

Zaległe stosiki! Czerwiec


Lubicie stosiki? Wiem, że tak! Mam spore zaległości w tym temacie, więc we wrześniu zaprezentuję Wam w jakie pozycje wzbogaciła się moja biblioteczka w czerwcu. Zdjęcia są już porobione więc szkoda, żeby się zmarnowały.  Przy okazji przypomnę Wam co z zaprezentowanych książek naprawdę warto przeczytać :-)

  • „Andumenia. Przebudzenie” Moniki Glibowskiej otrzymałam od Wydawnictwa Czwarta Strona. Solidny kawał dobrej fantastyki! Opowiadałam o niej tutaj: RECENZJA.
  • „O wiele więcej” to mój własny zakup. Kompletuję książki tej autorki, chociaż żadnej jeszcze nie przeczytałam. Wierzę na słowo Waszym recenzjom, że jej twórczość powali mnie na kolana.
  • „Buntowniczka z pustyni” to kolejna perełka od Czwartej Strony. O książce opowiadałam tutaj: RECENZJA.
  • „Lirogon” Ceceli Ahern, dostałam od Wydawnictwa Akurat. Cudowna opowieść. Jedna z moich ulubionych jeśli chodzi o tą autorkę. Więcej zachwytów tu: RECENZJA.
  • „Dręczyciela” kupiłam po przeczytaniu recenzji Sherry- [KLIK] za bon wygrany w księgarni internetowej Gandalf.
  • „Jesteś moją obsesją”- to strasznie nieudane spotkanie z Moccią. O tym co mi się nie podobało przeczytacie tutaj: RECENZJA.
  • „Gniew i świt”, to druga książka kupiona za wygrany bon. Liczę na coś dobrego!
  • „Teorię zakalca Dagny Przybyszewskiej” dostałam od Muzy. Recenzja niedługo. Mimo świetnego humoru ciągle inne książki odciągają mnie od tej pozycji.
  • „Żniwiarz. Pusta noc” to niesamowita opowieść, którą dostałam od Czwartej Strony. CUDEŃKO! Niezdecydowanych odsyłam do RECENZJI.
  • „Koniec samotności”, to kolejna książka od Muzy. Bardzo refleksyjna i melancholijna. Opowiadałam o niej tutaj: RECENZJA.
  • „Uciekająca narzeczona” to prezent od Wydawnictwa Dreams. Książka równie słodka, co ta różowa okładka , bardzo optymistyczna i subtelna. RECENZJA.
  • „Uwięzione” czyli mocne uderzenie na koniec, od Wydawnictwa Feeria Young. Mroczna opowieść o porwanej nastolatce i jej psychopatycznym oprawcy. Coś dla fanów filmu Split (swoją drogą McAvoy pojawił się w mojej wyobraźni w roli świra). RECENZJA.


Na razie to tyle. Kolejny stosik zaprezentuję Wam za tydzień :-)


20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki <3 Kolejne miesiące będą jeszcze lepsze ;-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Teoria zakalca Dagny Przybyszewskiej, Lirogon, Gniew i świt - znam I nawet mi się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że pierwsza i ostatnia z wymienionych przez Ciebie książek i mi przypadnie do gustu :-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Jaki piękny stosik! Widzę tu kilka wspaniałości! :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-) Czytałaś którąś?:-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Ciekawe pozycje tym bardziej wiem iż niektóre miałam okazję czytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre są naprawdę świetne! Zdecydowanie warte polecenia:-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Mam "Buntowniczkę...", ale jeszcze nie czytałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że będziesz zadowolona z lektury. Drugi tom jest mega♡
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Bardzo interesujący stosik. Czytałam jedynie "Koniec samotności".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam Ci jeszcze Buntowniczkę, Lirogon i Pustą noc- cudeńka!
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  7. Ja jestem ciekawa "O wiele więcej". Jak dotąd czytałam tylko "Promyczka" tej autorki :)

    Z książką w ręku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak? Był zachwyt czy niekoniecznie? ;-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Widzę, że większość książek już zrecenzowałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to zaległy stosik ;-) Robiłam fotki ale całkiem o nich zapomniałam i teraz nadrabiam zaległości ;-) To moje zdobycze z czerwca, ale w przygotowaniu jest też stosik lipcowy i sierpniowy. Uznałam, że opublikuję jednak zdjęcia, które zrobiłam wcześniej, a nie będę robiła nowych z wielkim mega stosem ;-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Aż mi się głupio zrobiło, bo Twoje zaległości są z czerwca, a ja w tym roku chyba żadnego stosika na blogu nie pokazywałam :P
    „Uciekająca narzeczona", "Żniwiarz", "Gniew i świt", "Buntowniczka z pustyni" oraz "O wiele więcej" to moje małe zachcianki czytelnicze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda Ci się te zachcianki spełnić :-) Zawsze możesz zrobić jeden mega stosik- to było by coś! Tylko sporo pracy z układaniem książek tak żeby wszystko nie runęło :-D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Nic tylko czytać, czytać i czytać:) oj kilka podkradłabym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że tak mało jest na to czytanie czasu :-(
      Pozdrawiam!

      Usuń

Drogi czytelniku!
Bardzo dziękuję za przeczytanie mojego tekstu, to naprawdę wiele dla mnie znaczy. Znasz już mój punkt widzenia, będę bardzo wdzięczna jeśli podzielisz się również swoim. A jeśli zdecydujesz się do mnie wrócić, możesz być pewien, że najdziesz tu odpowiedź ;-)

Zobacz też:

.