4 lutego 2016

Wyniki konkursu



Cześć kochani!

Wczoraj swoją premierę miała cudowna książka „Amber” Gail McHugh, również wczoraj minął ostatni dzień recenzenckiego konkursu gdzie można było zdobyć tą perełkę, lub niemniej  wspaniałe „Ember In the ashes”. Dziś nadszedł dzień by wylosować szczęśliwców, którzy otrzymają swoje egzemplarze wspomnianych książek.

Ciekawi kto zwyciężył?
 


Tym razem wyborem zwycięzców zajęła się maszyna losująca. Na różowych karteczkach spisałam chętnych do zrecenzowania „Amber”, a na pomarańczowych, osoby walczące o „Ember In the ashes”.

Nie będę Was dłużej trzymała w niepewności, oto zwycięzcy:





Dziewczyny serdecznie Wam gratuluję, niedługo skontaktuję się z Wami mailowo.

Wszystkim pozostałym bardzo dziękuję za udział w zabawie i również zachęcam do poznania jednej jak i drugiej pozycji. Przypominam, że obydwie książki otrzymały ode mnie pełne dziesiątki, więc zapewniam, że naprawdę warto!



P.S. Korzystając z okazji, mam do Was pytanie: w jakich konkursach najchętniej bierzecie udział? Wolicie zadania opisowe czy losowania?


19 komentarzy:

  1. gratulacje! :)
    A co do Twojego pytania to przyznam, że bardziej lubię zadania opisowe (zresztą tak ogólnie jakieś kreatywne), ale wydaje mi się, że w roku szkolnym byłoby mniejsze zainteresowanie taką formą konkursu, w końcu do losowania wystarczy się tylko zgłosić, co zajmuje kilka sekund.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie łatwiej wybrać zwycięzcę w tego typu konkursie. Będę eksperymentować może w końcu trafię na coś co wszystkim podpasuje :-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. O zazdroszczę wygranej "Imperium ognia" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest czego bo książka świetna :-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Gratulacje!
    Osobiście wolę pytania opisowe. Głównie dlatego, że do losowania potrzeba tylko szczęścia, a w przypadku opisu czy jakiejś pracy ma się większą kontrolę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc sama również wolę tego typu zadania :-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Gratuluję zwyciężczynią. ;)
    Ja tam wolę zadania opisowe, przynajmniej można się wykazać. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem wymyślę coś opisowego skoro tak wolicie :-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Serdecznie gratuluję i życzę miłego czytania!
    Natomiast co do konkursów... Nie wiem. Myślę, że twoje zadania na kreatywność są genialne, także to je właśnie preferuję. :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Bardzo dziękuję za przeczytanie mojego tekstu, to naprawdę wiele dla mnie znaczy. Znasz już mój punkt widzenia, będę bardzo wdzięczna jeśli podzielisz się również swoim. A jeśli zdecydujesz się do mnie wrócić, możesz być pewien, że najdziesz tu odpowiedź ;-)

Zobacz też:

.