16 lutego 2016

Tanie czytanie, czyli moc wyprzedaży!


Ostatnio wpadłam na trop kilku świetnych promocji. Postanowiłam więc się nimi z Wami podzielić bo ceny są bardzo kuszące!


Na pierwszy rzut Księgarnia Edyp. Znajdziecie tu olbrzymie przeceny i większość książek New Adult z Wydawnictwa Amber  w śmiesznie niskich cenach.


Kilka najciekawszych pozycji:
Ceny od 2,55 do 17 zł




 **************************************************************************************


Platon24.pl również przygotował dla swoich klientów ciekawe promocje. Niemal wszystko kpicie tam z 35% rabatem. Między innymi pakiet Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy w nowych cudownych okładkach!
Czy tylko ja jestem zakochana w tym bajecznym wydaniu?


 **************************************************************************************


Aros.pl także wietrzy swoje magazyny. Rabaty na wszystko do 34% i tania dostawa!
Zamawiałam w arosie już wielokrotnie i zawsze byłam zadowolona .

LINK

 **************************************************************************************

empik.com także po raz kolejny proponuje nam promocję. Tym razem do 65% taniej.

 **************************************************************************************

Ciekawą promocję znajdziecie na  dadada.pl
Przy zakupach za min. 25 zł możecie wybrać dwie książki po 3 zł!

link

  **************************************************************************************

Warto poszperać też na taniaksiążka.pl znajdziecie tam zestaw wielu tytułów za nie więcej niż 15 zł.

LINK
 **************************************************************************************


Kolejnym kusicielem jest Ravello.pl gdzie znajdziecie rabaty do 80% na wiele tytułów.

LINK
 **************************************************************************************

Niezmiennie polecam też Dedalus.pl, bo ta po prostu wszystko jest tanie
Na przykład „Tancerze burzy” i „Druga szansa” po 12 zł

 

  *************************************************************************************

Skorzystacie z którejś promocji?


17 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł na post.
    Może się skuszę na kilka książek. ;)
    Pozdrawiam! :)
    http://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam w końcu książek nigdy dość :-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. No to nieźle. Na pewno przejrze asortyment arosa, gdyż to moja ulubiona ksiegarnia internetowa :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, tyle smakowitych kąsków, a ja niestety nie kupię ani jednej książki :( Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż ja też dlatego dzielę się nowinami z innymi :-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Zdecydowanie! Przede wszystkim kupie całą trylogię Niezgodnej, bo przecena z 70 złotych na trzydzieści kilka to bardzo dobra oferta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem zastanawiam się jak księgarniom się to opłaca :-P
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Patka: mamy swoje tricki. Pozdrawiamy i zapraszamy http://dadada.pl/

      Usuń
    3. A mnie to bardzo cieszy, bo dzięki temu mogę pozwolić sobie na więcej cudowności :-*
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  5. Kobieto ja niedługo wypłatę dostaje, a Ty m tu wyprzedażami świecisz. ;p
    Buziaki. :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo teraz tych okazji. Tylko kupować książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu książek nigdy dość :-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Jakie wspaniałe okazję!!!Na pewno zajrzę na polecane przez Ciebie strony,ale raczej nic nie kupię,gdyż ćwiczę silną wolę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie wystawiam Cię na ciężką próbę:-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Mój Boże. Jestem za promocjami oczywiście, ale wkurza mnie, że wszystkie księgarnie robią promocje w tym samym czasie. Bo gdyby porozkładali to w czasie, w każdym miesiącu, moglibyśmy korzystać z innego miejsca. A tak? "Hej, wrzućmy wietrzenie magazynów WSZYSCY RAZEM, na pewno ludzie nie zbankrutują". :( W tym miesiącu skorzystałam z promocji platona, właśnie na Percy'ego Jacksona, bo oczywiście musiałam mieć ten set, a tam było najtaniej <3
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Bardzo dziękuję za przeczytanie mojego tekstu, to naprawdę wiele dla mnie znaczy. Znasz już mój punkt widzenia, będę bardzo wdzięczna jeśli podzielisz się również swoim. A jeśli zdecydujesz się do mnie wrócić, możesz być pewien, że najdziesz tu odpowiedź ;-)

Zobacz też:

.