13 lutego 2016

Walentynkowe zapowiedzi Wydawnictwa Dreams


Wydawnictwo Dreams wkracza w nowy rok z zupełnie nową serią wydawniczą Heaven.
Z okazji walentynek planowane są dwie książki o bardzo sercowych tytułach .


Czy z utraty wielkiego marzenia może wyniknąć szczęśliwe zakończenie?

Abigail Pressman nigdy nie myślała, że odręczne liściki miłosne napisane przez anonimową parę na sercach z papieru zmienią jej podejście do miłości. Dziewczyna prowadzi małą kawiarenkę w osobliwym miasteczku i marzy o rozwinięciu biznesu. Jednak ostatnimi czasy unika swatek z lokalnej grupy Walentynkowych Wolontariuszek, które zbierają się u niej, by pielęgnować tradycję przybijania na listach romantycznych znaczków i stempli, z których słynie Love’s Park. Kiedy wbrew sobie zostaje wciągnięta w działalność Wolontariuszek, przypadkowo natrafia na papierowe serca, coś, czego w tym momencie zupełnie nie potrzebuje.

Tymczasem trudny do zniesienia lekarz został nowym właścicielem budynku, w którym mieści się jej kawiarnia i grozi jej rozwiązaniem umowy. Walcząc z rodzącym się uczuciem do mężczyzny, który chce zniszczyć jej marzenie, Abigail postanawia powiesić znalezione serca w swoim sklepie, co wywołuje zainteresowanie całego miasta. Nowa porcja serduszek wskazuje, że coś strasznego przydarzyło się tajemniczej parze. Czy odkrycie ich historii potwierdzi wątpliwości Abigail? Czy może uratuje jej marzenia?

COURTNEY WALSH – autorka, artystka i scenograf. Jej debiutancka powieść A Sweethaven Summer  znalazła się na liście bestsellerów „New York Timesa” i „USA Today”. Pisarka mieszka w Illinois wraz z mężem i trójką dzieci. Więcej na www.courtneywalshwrites.com

*****************************************************************************************

Czy pragniesz czuć się piękną, kochaną i akceptowaną?

Lauren wie, jak trudno walczyć z brakiem pewności siebie i poczuciem zagubienia. Kiedy w wyniku uderzenia śmigłem samolotu straciła lewą rękę i oko, jej tożsamość, przyszłość i wiara w miłość Boga zostały poddane próbie. Bała się, że już zawsze będzie czuła się okaleczona. Jednak w najczarniejszej godzinie Bóg pokazał jej czym jest i skąd pochodzi prawdziwe piękno. To Jego miłość sprawia, że jesteśmy tak cudowni. Mając Boga w sercu, odnajdujemy piękno silniejsze niż jakiekolwiek wątpliwości i obawy.

Pozwól zabrać się w podróż, która sprawi, że ta prawda ożyje i wszystko odmieni. W Twoim Pięknym Sercu Lauren omawia 31 najczęstszych problemów, przed którymi stajemy każdego dnia: wizerunek ciała, poczucie własnej wartości, presja mediów i otoczenia. Ta pełna nadziei książka, wypełniona dającymi otuchę pasażami z Pisma Świętego, pytaniami skłaniającymi do przemyśleń i inspirującymi grafikami, poprowadzi Cię i pokaże jak cieszyć się pełnią życia.

Skusicie się na którąś z książek?
Już niedługo recenzje!

19 komentarzy:

  1. Twoje piękne serce może być ciekawe, więc z niecierpliwością czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie czytałam niczego podobnego wiec również jestem bardzo ciekawa tej książki. Poza tym jest cieńsza wiec pewnie pójdzie pierwsza do ostrzału;-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Skusiłabym się na obie pozycje, szczególnie na "Papierowe Serca". Ta druga ma przecudną okładkę!
    http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo dam znać czy warto sięgnąć po obydwie :-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. "Papierowe serca" nieco mnie kusi, ale na pewno nie przeczytam ją w te walentynki ;)
    Pozdrawiam :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz przedłużyć sobie walentynki o jeden czy dwa dni. Po co się ograniczać :-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Interesują mnie głównie "Papierowe serca", szkoda, że premiera już po walentynkach, bo chętnie właśnie tego dnia bym ją przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się niefortunnie złożyło że walentynki mamy w niedzielę, ale nie wykluczam, że gdzieś można ją już znaleźć :-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Ta druga ma świetną okładke i obiecującą fabułe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zaintrygowala dlatego nie umiałam sobie jej odmówić :-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Mam ochotę obie przeczytać ze względu na opisy i te piękne okładki. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo dam znać jak wrażenia :-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. "Papierowe serca" brzmi ciekawie i przyciąga okładką. Ach... Tyle tych książek, które chciałabym przeczytać :D

    Pozdrawiam!
    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko czasu brakuje, prawda? :-) Jestem zaskoczona jak pokaźną książka ma objętość. Dziś do mnie dotarła i jest naprawdę grubiutka :-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Obie książki zapowiadają się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby okazały się równie ciekawe w środku :-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. O "Papierowych sercach" już ci - zdaje się - pisałam, że za bardzo się obawiam tego obyczajowego tonu książki. Takie historie po prostu nie są dla mnie. Moja cierpliwość też ma swoje granice. :) Poza tym, wiemy jak wyglądały moje spotkania z dziełami wydawanymi przez Dreams. :(
    "Twoje piękne serce" ma przepiękną okładkę. :) Na razie o książce się nie wypowiadam, bo wiem, że gdzieś tam czeka na mnie twoja opinia tej powieści, także muszę się z nią skonfrontować i podjąć decyzję. :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Bardzo dziękuję za przeczytanie mojego tekstu, to naprawdę wiele dla mnie znaczy. Znasz już mój punkt widzenia, będę bardzo wdzięczna jeśli podzielisz się również swoim. A jeśli zdecydujesz się do mnie wrócić, możesz być pewien, że najdziesz tu odpowiedź ;-)

Zobacz też:

.