5 lutego 2016

Filmowy luty- zapowiedzi


Kolejna porcja filmowych zapowiedzi:


„Gęsia skórka”
Reżyseria: Rob Letterman
Gatunek: horror komediowy
Premiera: 5 lutego 2016

Po przeprowadzce do małego miasteczka Zach zaprzyjaźnia się z Hanną. Ich znajomość oparta jest początkowo na niewyjaśnionej tajemnicy, którą nieufna dziewczyna nie chce się podzielić. Sytuacja zmienia się diametralnie, kiedy Zach poznaje ojca Hanny – R.L. Stine’a (Jack Black), twórcę książek dla dzieci. Niestety, chłopak przypadkowo uwalnia zamieszkujące karty powieści Stine’a duchy i potwory, które opanowują miasteczko. Czy Zachowi, Hannie i pisarzowi uda się zagonić je zpowrotem do świata baśni? Film oparty na podstawie bestsellerowej serii książek pod tym samym tytułem, autorstwa R.L. Stine’a.


 *********************************************************************************
„Spotlight”
Reżyseria: Tom McCarthy
Gatunek: thriller
Premiera: 5 lutego 2016

"Spotlight" to filmowy zapis wstrząsającej historii, która miała miejsce naprawdę. Nagrodzeni Pulitzerem dziennikarze śledczy gazety "Boston Globe" dotarli do przerażających i szokujących danych na temat konsekwentnie tuszowanej siatki pedofilskiej w Kościele katolickim, składającej się z ponad 70 księży. Historia zbulwersowała świat w 2002 roku. Ale odkrycia dziennikarzy były zaledwie wierzchołkiem góry lodowej... Tuż po objęciu stanowiska, nowy szef "Globe'a", Marty Baron (Liev Schreiber), kieruje dziennikarzy do zajęcia się sprawą księdza oskarżonego o seksualne wykorzystywanie dzieci na przestrzeni 30 lat. Świadomi delikatności i społecznego oddźwięku, jaki będzie wiązał się ze skandalem, reporterzy zagłębiają się w sprawę. Zespół tworzą: Walter "Robby" Robinson (Michael Keaton), Sacha Pfeiffer (Rachel McAdams), Michael Rezendes (Mark Ruffalo) oraz Matt Carroll (Brian d’Arcy James). Rozpoczyna się dziennikarskie śledztwo, którego wyniki zbulwersują cały świat i wstrząsną Ameryką. Dziennikarze kontaktują się z adwokatem ofiar (Stanley Tucci), docierają do dorosłych, którzy byli molestowani w dzieciństwie. Wkrótce okazuje się, że sprawa jest większa, niż ktokolwiek na początku przypuszczał, ociera się o władze kościelne, które przez lata tuszowały przestępstwa.


  ********************************************************************************

„Misiek w Nowym Jorku”
Reżyseria: Trevor Wall
Gatunek: animacja, komedia
Premiera: 5 lutego 2016

Źle się dzieje na biegunie! Chciwy przedsiębiorca planuje wybudować tam sieć centrów handlowych i osiedli mieszkaniowych. Już teraz na północy pojawiają się tłumy turystów, śmiecąc i zakłócając spokój zwierzakom. Poczciwy niedźwiedź polarny, zwany przez wszystkich Miśkiem, dostaje arcytrudne zadanie. Ma wyruszyć do Nowego Jorku – siedziby biznesmena – i zniechęcić ludzi do zasiedlania Arktyki. W niebezpiecznej misji towarzyszy mu trójka kompletnie nieobliczalnych lemingów. Spotkanie zwierzaków z północy z mieszkańcami wielkiego miasta zaowocuje serią nieporozumień, które rozbawią wszystkich do białości!


  *********************************************************************************
„Deadpool”
Reżyseria: Tim Miller
Gatunek: akcja
Premiera: 12 lutego 2016

Ekranizacja jednego z najoryginalniejszych komiksów Marvel Comics. Wade Wilson (Ryan Reynolds) - niegdyś agent służb specjalnych, a obecnie najemnik - poddany zostaje nielegalnemu eksperymentowi, w wyniku którego nabywa niezwykłych mocy samouzdrawiania. Odtąd staje się znany jako "Deadpool" i wyposażony w nowe zdolności oraz czarne poczucie humoru wyrusza z misją wymierzenia sprawiedliwości człowiekowi, który niemal zniszczył mu życie.


  *********************************************************************************
„Jak to robią single”
Reżyseria: Christian Ditter
Gatunek: komedia, romans
Premiera: 12 lutego 2016

Istnieją szczęśliwi single, nieszczęśliwi single i jest jeszcze... Alice. I Robin, Lucy, Meg, Tom oraz David. W Nowym Jorku roi się od singli poszukujących drugiej połówki — nieważne czy pragną miłości na całe życie, rozrywki na jedną noc, czy czegoś pomiędzy jednym a drugim. Tym, co łączy ich wszystkich, miotających się w gąszczu zaczepnych sms-ów i przygód na jedną noc, jest potrzeba zrozumienia, jak to jest tak naprawdę być singlem w świecie pełnym, stale ewoluujących definicji, miłości. Poszukiwanie szczęścia w mieście, które nigdy nie śpi dawno nie było tak ekscytujące...


  *********************************************************************************
„Ojcowie i córki”
Reżyseria: Gabriele Muccino
Gatunek: dramat
Premiera: 12 lutego 2016

Jake Davis (Russell Crowe), nagrodzony Pulitzerem pisarz, przechodzi załamanie nerwowe, po tym, jak w wypadku samochodowym ginie jego ukochana żona, a on zostaje sam z 5-letnią córeczką Katie (Kylie Rogers). Stan zdrowia Jake'a nie pozwala na to, by mężczyzna zajmował się dzieckiem. Opiekę nad dziewczynką przejmuje najbliższa rodzina. Po latach dorosła Katie (Amanda Seyfried) próbuje odbudować więź z ojcem i nadrobić stracone lata.


  *********************************************************************************
„Brooklyn”
Reżyseria: John Crowley
Gatunek: melodramat
Premiera: 19 lutego 2016

Lata 50. XX wieku. Eilis Lacey, młoda dziewczyna z Irlandii, opuszcza rodzinny kraj i wyrusza do Ameryki, by szukać szczęścia w Nowym Jorku. Początkowa tęsknota za domem mija, gdy w życiu Eilis pojawia się mężczyzna, a wraz z nim pierwsza miłość i romantyczne uniesienia. Wkrótce jednak przeszłość daje o sobie znać i Eilis musi dokonać dramatycznego wyboru między dwoma krajami i dwoma stylami życia…


  *********************************************************************************
„Zwierzogród”
Reżyseria: Rich Moore, Byron Howard
Gatunek: animacja
Premiera: 19 lutego 2016

Zwierzogrodu nie można pomylić z żadnym innym miastem. Jest to jedyna w swoim rodzaju współczesna metropolia zamieszkiwana wyłącznie przez zwierzęta. W Zwierzogrodzie nie jest ważne, jakim stworzeniem jesteś – czy to największym z lwów, czy może malutką ryjówką. Możesz tam zostać kimkolwiek chcesz. Ale nie wszystkie marzenia spełniają się od razu... Gdy do miasta przybywa ambitna policjantka Judy Hopps, szybko przekonuje się, że jako pierwszy królik zatrudniony w miejscowej policji, nie będzie wcale miała łatwego życia. Robi więc wszystko, by udowodnić swoją wartość (i zdobyć upragniony awans). Na jej drodze pojawia się jednak gadatliwy i chytry lis, Nick Wilde. Chcąc wykazać się za wszelką cenę, Judy przyjmuje sprawę, w której musi rozwiązać pewną kryminalną zagadkę. Jej partnerem w śledztwie zostaje nie kto inny jak wygadany i szczwany Nick...


  *********************************************************************************
„Bogowie Egiptu”
Reżyseria: Alex Proyas
Gatunek: przygodowy, fantasy
Premiera: 26 lutego 2016

Set, bezwzględny bóg ciemności, siłą i podstępem przejmuje egipski tron. Faraon ginie, kapłani są bezsilni, a zwykli ludzie stają się niewolnikami.  Tylko garstka buntowników stawia czoła uzurpatorowi, by ocalić imperium. Na ich czele staje bohaterski śmiertelnik Bek, który z pomocą potężnego i miłosiernego boga Horusa wyrusza w zaświaty i do samych niebios, by tam odnaleźć i pokonać Seta i jego hordy. Tak rozpoczyna się pełna niezwykłych przygód, magii i poświęceń krucjata śmiertelnika i boga w obronie  naszego świata.


 *********************************************************************************


Na co wybierzecie się do kina w tym miesiącu?

Ja jestem zauroczona animacjami, ale ciekawi mnie też film „Ojcowie i córki „i „Bogowie Egiptu”


19 komentarzy:

  1. Mam w planie obejrzeć Brooklyn i Deadpoola :)

    Uściski,
    Tirindeth's

    OdpowiedzUsuń
  2. Póki co nie widzę nic dla siebie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawie zapowiadające się premiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czas wybrać się do kina ;-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Najbardziej nie mogę się doczekać Deadpoola, chyba wybiorę się na niego w przyszły piątek ♥ Pozdrawiam
    ksiazkowy-termit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać czy warto, bo mam mieszane uczucia ;-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Ja 12.02 absolutnie koniecznie idę na "Ojcowie i córki" - nawet bez opisu wybrałabym ten film, ale widziałam juz zachęcający zwiastun, więc TYM BARDZIEJ! Ale przyznaję się, że głównym i decydującym powodem, dla którego już ubóstwiam ten film jest Aaron Paul - kto oglądał Breaking Bad, ten mnie zrozumie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam,
    http://ksiegoteka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oglądałam tylko Need for speed z jego udziałem, ale i tak rozumiem ;-) Sama również chętnie obejrzę ten film- zapowiada się mega wzruszająco :-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. "Deadpool", "Jak to robią single" i "Ojcowie i córki" to trzy filmy, na które najbardziej czekam. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby okazały się równie ciekawe, co zwiastuny,bo niestety często świetna zapowiedź ma się nijak do rzeczywistości ;-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Deadpool ciekawi mnie z tych filmów najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wszyscy są ciekawi tego filmu :-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Deadpool, Jak to robią single oraz Spotlight te filmy muszę obejrzeć
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Z dużą chęcią obejrzę "Spotlight", zaciekawiłAś mnie bardzo tym tytułem. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Ci się spodoba :-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  10. "Gęsia skórka" - urocze. W sensie trochę głupie. Trochę żałosne. Trochę urocze. Nie będzie to mój priorytet do poznania, ale jeśli kiedykolwiek będę poszukiwała czegoś w tym stylu - może się poświęcę dla ludzkości. :) Podobała mi się animacja uciekania literek z książki.
    Wooow. Oglądam ten zwiastun "Spotlight" i przez niemal cały czas miałam dreszcze. Autentyczne dreszcze. I tak patrzyłam na wszystko rozszerzonymi oczami i cholera - muszę zobaczyć ten film! Będzie kontrowersyjny. I dobrze. Bazuje na prawdziwej historii - jeszcze lepiej. Mogę się czegoś z niego dowiedzieć - wspaniale. Rachel McAdams tam występuje! A ja ją UWIELBIAM! <3
    "Misiek w Nowym Jorku" strasznie mi się kojarzy z Madagaskarem. :) Ta podróż do siedzib ludzkich, takie urocze cosie, które przypominają mi Pingwiny... Dobrze to wróży na przyszłość.
    "Deadpool" jest ogólnie jedynym filmem Marvela na którego czekam w tym roku, ale tylko dlatego, że naprawdę liczę, że nie spieprzą komiksowego humoru.
    "Jak to robią Single" jestem na nie. Jak zobaczyłam tę buźkę Dakoty to już wiedziałam, że nie mam cierpliwości na tą produkcję. A później ten niby świetny humor... Ja podziękuję.
    "Ojcowie i córki" wygląda pięknie. Tak poruszająco, ładnie, refleksyjnie. Chętnie zobaczę. Poza tym tam jest Aaron Paul! <3 Dzięki Breaking Bad, uwielbiam jego grę aktorską. :D
    "Brooklyn" też ładnie się prezentuje. I muszę przyznać, że uch! Jestem ciekawa. Tego przedstawienia dwóch miłości, dwóch krajów. Dziewczyny, która jest na rozdróżu. Pomiędzy swoim krajem, a innym, do którego ją ciągnie. Mój Boże. Za bardzo się personalizuję z tą dziewczyną ^^
    "Zwierzogród" będzie cudowny!
    Odnośnie "Bogów Egiptu" mam pewne obawy. Obawy, że pojadą na najprostrzej linii oporu, że sprawią, że ten film będzie naiwny. Ale z drugiej strony - to mitologia. To piękne efekty specjalne. I oczywiście najlepsza część: Brenton Thwaites. Strasznie za nim tęskniłam. :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Bardzo dziękuję za przeczytanie mojego tekstu, to naprawdę wiele dla mnie znaczy. Znasz już mój punkt widzenia, będę bardzo wdzięczna jeśli podzielisz się również swoim. A jeśli zdecydujesz się do mnie wrócić, możesz być pewien, że najdziesz tu odpowiedź ;-)

Zobacz też:

.