22 lutego 2016

„Wyklęta” coraz bliżej…


Dziś chciałam Wam zaprezentować wyjątkową zapowiedź. O książce, która swoją premierę będzie miała w kwietniu, na razie jest bardzo cicho, ale mam nadzieję, że wkrótce się to zmieni, bo ja jestem całkowicie zauroczona!

Rzut okiem na fabułę:
Są tajemnice, które mogą kosztować życie…
Za porośniętymi bluszczem murami elitarnej angielskiej szkoły gnieżdżą się korupcja i niebezpieczny spisek. Przybyła z Ameryki uczennica, Raven Stone, zauważa, że w szkole dzieje się coś niepokojącego. Najpierw niektórzy uczniowie znikają w niewyjaśnionych okolicznościach. Później nauczyciele zaczynają kłamać. A teraz ona sama dostaje anonimy z pogróżkami… W niepokojące wydarzenia zostaje też uwikłany Kieran Storm – zagadkowy chłopak o zabójczym intelekcie i równie zabójczym wyglądzie. Pakuje się w poważne kłopoty, wciągając w nie także Raven. Dziewczyna czuje, że zaczyna tracić głowę dla Kierana. Ale czy można ufać chłopakowi, o którym nie wie się praktycznie nic?

Dzięki uprzejmości Wydawnictwa Akapit Press, miałam przyjemność przedpremierowo zapoznać się z trzema pierwszymi rozdziałami książki i wierzcie mi na słowo, że cierpiałam katusze kiedy tekst się skończył, a ja pozostałam z wszystkimi pytaniami bez odpowiedzi!

Choć z bohaterami spędziłam stosukowo niewiele czasu i tak zdążyłam ich bardzo polubić. Raven to dziewczyna z pazurem, charyzmatyczna, silna i nie dająca rozstawiać się po kątach. Najbardziej intrygujący okazują się jednak dwaj nowi uczniowie, którzy już wkrótce wywrócą życie dziewczyny do góry nogami…

Co znajdziecie w książce? Na pewno masę tajemnic, które kłębią się i piętrzą, tworząc coraz bardziej skomplikowaną sieć. Wiele emocji, które targają czytelnikiem już od pierwszych stron. Całą masę zwrotów akcji i dynamicznych scen. Ale przede wszystkim doskonałą rozrywkę, która na pewien czas pozwoli Wam zapomnieć o całym świecie.

Już nie mogę się doczekać kiedy przeczytam ciąg dalszy!

Premiera 8 kwietnia 2016!

A Wy, jesteście zaintrygowani tą historią?
Słyszeliście już o książce? Może znacie inne książki tej autorki?

W oczekiwaniu na „Wyklętą”, zamieram się za inne powieści Joss Stirling.

Już niedługo recenzja „Jak cię wykraść, Phoenix?”


24 komentarze:

  1. Oj a do kwietnia to tak daleko... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczysz szybko zleci a o książce będę na pewno przypominać :-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tej książce,ale po przeczytaniu tego posta ...Narobiłaś mi takiego smaku na nią,że wiem już ,gdzie będę 8 kwietnia :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fragment który czytałam (60 stron) był rewelacyjny i czuję że cała książka taka będzie. Zdecydowanie jest na co czekać :-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. I jest nawet bardzo ciekawie! Po premierze kiedy zapoznam się z całością zdam szerszą relację :-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak będzie dalej, ale póki co jest bardzo interesująca!
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Jeszcze nie wiem, co mam o niej sądzić, najlepiej poczekać na pierwsze recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja będzie, jak najbardziej ale dopiero po premierze. Póki co jestem bardzo pozytywnie nakręcona, miejmy nadzieję, że dalej będzie tylko lepiej. Za granicą książka zgarnia same pozytywne noty :-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Sama okładka zachęca do przeczytania, więc na pewno będą jej wypatrywać w księgarniach. ;)
    Buziaki. :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okładka jest bajeczna, a pozostałe tomy z serii (to trylogia) są jeszcze ładniejsze :-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Oj i to bardzo, a opis kompletnie tego nie oddaje!
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Dam jej szansę, jeśli wpadnie w moje ręce ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie mam nadzieję, że wpadnie ;-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Akurat kupie sobie na urodziny :) opis bardzo mi się spodobał, a okładka jest prześliczna. Chciałabym ją widzieć codziennie rano.
    Pozdrawiam cieplutko
    http://wiktoriaczytarazemzwami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również bardzo się podoba :-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Pierwszy raz mam z styczność z tą książką i muszę przyznać, że jestem zafascynowana opisem.
    Bardzo serdecznie zapraszam na mojego bloga http://cosmo-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że dzięki mnie dowiedziałaś się o książce ;-)
      Z przyjemnością do Ciebie zajrzę :-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Okładka niezła, ale nie jestem pewna, czy książki z tego wydawnictwa to lektury dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To raczej typowa powieść młodzieżowa :-) myślę że większego wrażenia na Tobie by nie zrobiła :-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  12. OMÓJBOŻE! CHCĘ TO MIEĆ! CHCĘ TO PRZECZYTAĆ! Skąd ty to wytrzasnęłaś, Patko?! :D Nie przestajesz mnie zaskakiwać, poważnie. :D
    Jeszcze nie miałam przyjemności poznać pióra tej autorki, ale naaaprawdę bardzo tego pragnę. Natomiast ta książka - WOW. Wygląda super, poza tym, tak baaardzo tęsknię za Akademiami i motywami szkół w książkach, że ta pozycja będzie idealna. :)
    Czekam na premierę i twoją recenzję całości. :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wytrzasnęłam z facebooka Akapitu :-) szukali akurat recenzentów i jak zwykle dałam się skusić. Absolutnie nie żałuję, bo historia zaczyna się bardzo fajnie. Już nie mogę się doczekać premiery i ciągu dalszego :-)
      Pozdrawiam!

      Usuń

Drogi czytelniku!
Bardzo dziękuję za przeczytanie mojego tekstu, to naprawdę wiele dla mnie znaczy. Znasz już mój punkt widzenia, będę bardzo wdzięczna jeśli podzielisz się również swoim. A jeśli zdecydujesz się do mnie wrócić, możesz być pewien, że najdziesz tu odpowiedź ;-)

Zobacz też:

.