19 sierpnia 2018

Wygraj "Łzy Tess"!



Hej Kochani!

Mam dla Was trzy egzemplarze książki „Łzy Tess” do rozdania.
Jeden można zdobyć tu, drugi na facebooku, a trzeci na instagramie- zapraszam do udziału we wszystkich!
Książka, o którą walczycie, to dosyć kontrowersyjny dark erotic, dlatego zastanówcie się czy to historia dla Was.

Lubicie takie klimaty? To świetnie. W takim razie zapraszam do udziału w konkursie!

Co zrobić, żeby wygrać?
Skoro ustaliliśmy już, że lubicie mroczne historie, powiedzcie mi, co ostatnio czytaliście w podobnym klimacie i dlaczego ja również powinnam sięgnąć po tą książkę.
Wstępnie, myślę, że zwycięzcę wylosuję, ale nie wykluczam możliwości, że zwycięży osoba, której komentarz wyjątkowo mi się spodoba ;-)

 Będzie mi też bardzo miło jeśli zostaniecie obserwatorami bloga i polubicie go na facebooku instagramie :-)

Bawimy się od dziś do 26 sierpnia do 23.59


Anonimowe osoby proszę o podpis! Muszę wiedzieć kogo nagradzam :-)

Przy ogłoszeniu wyników będziemy mieć mały problem jeśli nie spełnicie tego warunku ;-)



      Regulamin konkursu:
  1. Organizatorem konkursu jest, Patka, autorka bloga beauty-little-moment.blogspot.com oraz Wydawnictwo Kobiece.
  2.  Nagrodą w konkursie  jest jeden egzemplarz książki „Łzy Tess.”
  3.  Fundatorem nagrody jest Wydawnictwo Kobiece, równocześnie odpowiada za wysyłkę książki.
  4.  Konkurs trwa od 19 sierpnia do 26 sierpnia 2018 r.
  5.  Wasza kreatywność zdecyduje o tym czy zwycięzcę wybiorę czy wylosuję.  
  6. Zwycięzca zostanie poinformowany o wygranej drogą mailową, jeśli poda maila w komentarzu (jeśli nie chcecie podawać maila po wygranej musicie zgłosić się do mnie sami. UWAGA- jeśli zwycięzca nie zgłosi się w ciągu 3 dni- nagroda przepada.
  7. Biorąc udział w konkursie wyrażacie zgodę na przetwarzanie danych osobowych na podstawie ustawy z dnia 10 maja2018r. Dz.U.2018 poz. 1000.
  8. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
  9. Niespełnienie któregokolwiek  z warunków regulaminu grozi dyskwalifikacją.


10 komentarzy:

  1. Czekam na tę książkę od wydawcy, więc udziału w konkursie nie wezmę, ale trzymam kciuki za wszystkich jego uczestników. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam książki mroczne klimaty polubiłam dzięki książce "Uwiezione" Nathasy Preston . Jeśli również lubisz trochę stresu i dereszczu przy czytaniu jest idealna dla ciebie .
    Prosty i współczesny język są plusem a ciekawa fabuła czymś niesamowitym i jeszcze to , że do końca książki nie wiesz co może się wydarzyc.
    Niesamowita, nieprzewidywalna , zwroty akcji,WSTRZĄSAJĄCA , przerażająca, ale i wciagajaca. Kocham , polecam , żyłam drugi raz �������� ������

    detal2506@gmail.com
    Pozdrawiam ����

    OdpowiedzUsuń
  3. Okej, jestem teraz mega podekscytowana, żeby namówić cię na najlepszą i najbardziej dezorientującą książkę jaką w życiu przeczytasz.
    DOTYK CIEMNOŚCI. Ta książka tak rozwala psychicznie, że nie masz pojęcia, ale nie pod złym względem. Przeczytaj opis książki. I to co ci tu piszę. 18-latka została porwana, by być niewolnicą seksualną. Chcesz adrenaliny? Dostaniesz jej nadmiar. Po prostu, gdy czytasz tę książkę trzęsiesz się z adrenaliny, oczekiwania, napięcia, bo nie wiesz co dalej, nie wiesz, co się stanie. Bo nie potrafisz zrozumieć jaki będzie motyw oprawcy dziewczyny w danym momencie. I mówię serio, bo ja sama miałam dreszcze i czasami się trzęsłam. Niektóre rzeczy były przerażające, ale to było tak wciągające, że nie ma mowy, żebyś przestała czytać. Często nie zrozumiesz bohaterki, nie zrozumiesz bohatera, który jest oprawcą, ale to moim zdaniem czyni tę książkę tak wyjątkową. I popapraną. Bo ja do tej pory się zastanawiam czy syndrom sztokholmski ma w tej książce miejsce czy nie. Właśnie tak jest dezorientująca ale.... mocna. Bohaterka jest taka silna, jednocześnie, jest w takich warunkach, strach ją przytłacza, a co najgorsze... psychika walczy z ciałem. Wiem, że to może się wydawać chore, gdy reakcje jej ciała są inne niż powinny być, gdy została porwana, jednak w tej książce się to takie nie wydaje. Kurczę, autorka tak niesamowicie napisała tę książkę, ze szczena opada, to po prostu miazga. Namawiam wiele osób do jej przeczytania i proszę, ty też ją przeczytaj. Po prostu to ciągłe napięcie, które ci towarzyszy.... ciągłe myśli o książce, o bohaterach... Ta książka tak mną zawładnęła, że chcę ją przeczytać drugi raz. I to zrobię, bo zwariuję jak tego nie zrobię. I właśnie to cenię w książkach, że wywołują w tobie emocje. Bo gdy przez cały czas jesteś myślami z bohaterami i emocje cię przytłaczają, to wtedy to znaczy, że książka jest dobra. :)

    mój e-mail: msurdyka1@gmail.com

    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. "Podbój" Ellen Kennedy! Bardzo przyjemna, lekka książka która opiera się głównie na romansach! Intryguje i opiewa erotyzmem :-) zdecydowanie polecam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealne życie - Minka Kent <3 Na prawde ZAJEBISTA książka. Może nie jakoś super mroczna, ale zaskakująca, gorąco polecam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie lubię takie klimaty! Coś, co ostatnio mogę polecić to zdecydowanie "TO NIE JA, KOCHANIE"... cudowna, intrygująca i szokująca książka. Zderzenie dwóch światów: badboya z motocyklowego gangu oraz zagubionej dziewczyny, która ucieka z religijnej sekty. ON buntownik, z wizerunkiem diabła na kamizelce, ONA przekonana o tym, że kobieta służy tylko Bogu oraz mężczyznom. Całość oprawiona cudownym stylem pisarskim autorki, ciekawymi bohaterami drugoplanowymi oraz nieszablonowym zakończeniem!

    A jeśli byłoby Ci mało... to mamy już na rynku drugi tom tej książki opowiadający o innych bohaterach. Zdecydowanie warto sięgnąć :)

    mail: kselkinga@gmail.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnie mroczne książki jakie przeczytałam, to seria "Laleczki" Ker Dukey & K. Webster, ale doskonale wiem, że również je czytałaś zatem polecę coś innego. A skoro już jesteśmy przy K. Webster, to polecam "I see you" (ciekawe czy się kiedyś jej doczekamy). To była taka książka, której zakończenie rozwaliło mnie na cząstki pierwsze. Niedowierzanie w takim stopniu, że nie wiedziałam czy wolałabym zacząć bić brawo autorce, czy zrobić jej krzywdę :D Poważnie. Najgorsze jest to, że chciałabym napisać o tej powieści tak dużo, a nie mogę, bo tak naprawdę trzeba ją przeczytać. Polecam!

    Bloga obserwuję już od dawna tak samo FB :)
    Mail: goschebooks@gmail.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja przygoda z dark erotykami zaczęła się niedawno. Najpierw trafiłam na książkę "Skradzione Laleczki", po której zaliczyłam mocny opad szczęki na ziemię. Pochłonęłam tą książkę z prędkością światła nie mogąc doczekać się kolejnej części.

    W oczekiwaniu na "Zaginione laleczki" zaczęłam czytać "Bang" E.K. Blair i to był dla mnie totalny szok. Tak jak napisałam w swojej recenzji - to książka, która zgwałciła moja psychikę. To huragan emocji od szoku, niedowierzania, wstrętu po namiętność i fascynację. Autorka brutalnie nas przygwożdża do ziemi żeby po chwili złagodzić ból rozkoszą.
    Ta książka zmiażdżyła mnie totalnie. Czułam się jakby ktoś wsadził mnie do maszynki i zmielił na drobny mak a na resztki wylał asfalt i przejechał po nim walcem.
    Nie widziałam u Ciebie na blogu recenzji Bang dlatego jeśli nie czytałaś jeszcze to szczerze polecam!

    Po przeczytaniu opisu "Łzy Tess" i kilku recenzji zarówno pozytywnych jak i negatywnych czuję, że to książka dla mnie. Książka, która kolejny raz rozsadzi moją psychikę i wyobraźnię na popiół ;)

    bookandcaffeine@gmail.com

    Pozdrawiam :)

    https://bookandcaffeine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Polecam, niedawno przeze mnie przeczytaną, książkę pt. "Zabić Sarai" J.A.Redmerski, która zagwarantuje Ci nieprzespaną noc :D Książkę można opisać przy pomocy 3N - Niepowtarzalna, Niesamowita i Nieprzewidywalna. Ma ona swój indywidualny charakter, nietuzinkową fabułę przez co zapada na bardzo długo w pamięci. Książka to swoista mieszanka przeróżnych emocji: strach, ból, cierpienie i złość mieszają się z namiętnością i pożądaniem. Jestem przekonana, że tak jak mnie, cała historia będzie trzymała Cię w napięciu do ostatnich stron "_" Nie chcę ujawniać zbyt wiele z fabuły, abyś sama na własnej skórze mogła poczuć i przeżyć tę historię :) Zaintryguje, zaciekawi, zaskoczy - tego możesz być pewna :)

    E-mail: amidzio1713@gmail.com

    Miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio czytałam serię Pierwszy Dotyk i Ostatni Pocałunek od Laurelin Paige - tak wiem, wiem nie jest to nowość, ale do tej pory nie udało mi się po nią sięgnąć. Pani Paige potrafi stworzyć bardzo interesujących bohaterów. Nie są to grzeczne dziewczynki i niegrzeczni chłopcy. Są to osoby z nieciekawą, a w tym przypadku nawet popapraną przeszłością.Główna bohaterka nie miała lekko w życiu, w części nawet sama sobie takie życie tworzyła. W tej książce na początku bardzo mnie irytowała, swoim "szybkim" padaniem na kolana ;). No cóż, ale tak do tej pory płaciła za dobroć! Dlaczego poleciłabym tą powieść? Bo jest na prawdę Świetna. Dla większości z nas seks nie łączy się z tak silnym zaufaniem, by powierzyć komuś swoje życie, by stać na krawędzi. Większość z nas strach blokuje a nie napędza, tak jak to jest w przypadku głównej bohaterki! W tle pojawia się temat mafii, przemocy, narkotyków. Sensacja połączona z dark erotic. 😈 Dlatego polecam tą serię, bo jest wciągająca, pełna zwrotów akcji, brutalnego świata mafii oraz ciemnej strony seksualności.

    email: aredzimska@wp.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Bardzo dziękuję za przeczytanie mojego tekstu, to naprawdę wiele dla mnie znaczy. Znasz już mój punkt widzenia, będę bardzo wdzięczna jeśli podzielisz się również swoim. A jeśli zdecydujesz się do mnie wrócić, możesz być pewien, że najdziesz tu odpowiedź ;-)

Zobacz też:

.