23 maja 2013

"Wizje"- Daniela Sacerdoti ZAPOWIEDŹ


Wizje- Daniela Sacerdoti

Jej serce roztrzaskało się na kawałki. Jej świat wali się w posadach. Jej życie spowija mrok.
Ale nie podda się. Będzie walczyć.
Zwycięży.

Siedemnastoletnia Sara Midnight nigdy nie miała normalnego życia. Z pozoru to zwyczajna nastolatka, która w głębi serca skrywa niebywały sekret. Jej rodzice byli łowcami demonów i należeli do klanu Tajnych Rodzin, który poprzysiągł chronić świat. Po niewyjaśnionej śmierci rodziców życie Sary legło w gruzach. Pomimo trudności dziewczyna musi wziąć się w garść i, choć brakuje jej przygotowania, zacząć walczyć.

Trafia do świata pełnego niebezpieczeństw. Widzi rzeczy, których istnienia nigdy by nie podejrzewała. W dodatku nie wiadomo skąd, pojawia się jej dawno niewidziany kuzyn. Przychodzi do niej w chwili, gdy jest najbardziej potrzebny, i oświadcza, że chce jej pomóc. Tymczasem Sara nie wie już, komu ufać. Nie wie też, czy pożyje wystarczająco długo, aby misję rodziców doprowadzić do końca.

Poznaj świat, w którym czyhają demony, gdzie śmierć nie przebiera w środkach…


Książka ukazała się w MAJU nakładem wydawnictwa Dreams:
https://pl-pl.facebook.com/dreamswydawnictwo

Specjalnie dla Was wspięłam się na wyżyny swej inwencji twórczej i  Voilà! Zrobiłam „plakat” J
Mam nadzieję, że nie jest aż tak brzydki jak mi się wydaje :P 



13 komentarzy:

  1. Zapowiada się intrygująco :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Pewnie adekwatnie do wieku bohaterki czyli przedział wiekowy 15-19 lat. Ale każde polowanie na demony kojarzy mi się z ukochanym "Supernatural" więc jestem nastawiona pozytywnie ;)

      Usuń
  3. Naprawdę sama zrobiłaś ten plakat O_o... Ucz mnie mistrzu :D! Ale w photoshopie, czy, jak ja robię wszystko, w paintcie ;P?

    Miłego dnia ;)!
    Melon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paint XD Photoshop jest nie na mój mózg :D

      Usuń
    2. Hahaha, no już weź się tak nie zrównuj z ziemią ;D. Po prostu photoshop jest dla osób, które nie umieją się posługiwać paintem... czyli dla osób głupszych... więc wychodzi na to, że jesteśmy jeszcze mądrzejsi ;P.

      Usuń
    3. Tak, tak... ja i moja logika... nierozłączni :D.

      Usuń
    4. Co tu dużo gadać, Paint to najlepszy program do takich rzeczy i żadne photoshopy nie mogą się z nim równać :D

      Usuń
  4. Już nie mogę się doczekać kiedy do mnie dotrze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnei ją zaprezentowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na tą książkę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi ciekawie, jednak nie wiem czemu mam jakieś obawy w stosunku do niej. Poczekam na recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Bardzo dziękuję za przeczytanie mojego tekstu, to naprawdę wiele dla mnie znaczy. Znasz już mój punkt widzenia, będę bardzo wdzięczna jeśli podzielisz się również swoim. A jeśli zdecydujesz się do mnie wrócić, możesz być pewien, że najdziesz tu odpowiedź ;-)

Zobacz też:

.