21 marca 2016

Stosik wiosenny


Idzie wiosna, a wraz z nią na półkach kwitną kolejne stosy nowości J

Luty i marzec zaowocowały mnóstwem egzemplarzy recenzenckich.  Pierwszy z nich to kontynuacja serii DIMILY „Czy wspominałem, że Cię potrzebuję” młodziutkiej Estelle Maskame [RECENZJA] od Feerii Young.  Już pierwszy tom zrobił na mnie pozytywne wrażenie, lecz ten okazał się jeszcze lepszy. Dzięki uprzejmości wydawnictwa Pascal, miałam okazję przeczytać najnowszą powieść Abbi Glines- przesłodkie „Oddychaj mną”, [RECENZJA], drugi egzemplarz trafił do mnie przez przypadek, dlatego postanowiłam się nim z Wami podzielić. Wydawnictwo Dreams podarowało mi dwie pozycje, pokrzepiające „Twoje piękne serce” [RECENZJA],które było moją pierwszą książką dotyczącą religii, oraz „Papierowe serca”, których niestety nie miałam jeszcze okazji przeczytać. Od Wydawnictwa Muza otrzymałam dwie książki. „Serce w kawałkach” [RECENZJA], które bardzo mnie rozczarowało (ale zapraszam do udziału w konkursie, może kogoś z Was, seria zachwyci?) i „Zimowe panny”, które mam nadzieję okażą się o wiele lepsze. Dzięki akcji promocyjnej nowej książki Joss Stirling „Wyklęta” [ZAPOWIEDŹ] miałam okazję poznać inną książkę autorki „Jak Cię wykraść, Phoenix?” [RECENZJA] i muszę przyznać, że dzięki niej zakochałam się w stylu pani Stirling. Nie mogę się doczekać kiedy poznam resztę jej książek. Ostatnia pozycja z egzemplarzy recenzenckich, to wyczekiwana przez wiele osób „Raven” od Wydawnictwa Akurat. Tu również przez przypadek otrzymałam dwa egzemplarze. Znajdą się chętni na rozdanie?

Pamiętajcie o konkursie z książkami Kathrin Lange!

Ostatnio przełamałam złą passę i wygrałam sporo książek w konkursach. Udało mi się zgarnąć „Wiedźmę z lustra” Maggie Stiefvater na stronie polter.pl. Na facebooku Wydawnictwa Burda Książki wygrałam dwa tomy serii „Haker”- Jesteś tylko moja” i „Dla twojego dobra”. Cieszę się tym bardziej, że wahałam się nad kupnem. Na facebooku Akuratu po wielu wielu próbach, wreszcie udało mi się przygarnąć „Marsjanina”. Ekranizacja książki była jednym z najlepszych filmów w 2015 roku, nareszcie będę mogła poznać pierwowzór, choć sama siebie karcę za kolejność (pamiętajcie, książka zawsze ma pierwszeństwo).

Na koniec książki które kupiłam, tradycyjnie na wyprzedażach na allegro. „Jesteś za daleko” [RECENZJA] cudownej Abbi Glines, „Złodzieje snów” Maggie Stiefvater , „Dzikie serce” Moira Young, „Smak ciemności”- C.J. Roberts i „Po zmroku” Alexandry Bracken. Moja obsesja na punkcie promocji osiąga punkt krytyczny, bo prawie wszystkie powyższe tomy kupiłam w ciemno. Ale jak tu się oprzeć? J

Znacie którąś z tych książek?
Co polecacie, co odradzacie, a co sami byście przygarnęli?


42 komentarze:

  1. Piękny stosik! Zazdroszczę Marsjanina, ja jeszcze nie mam swojego, a bardzo lubię tę historię. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z niego bardzo dumna, bo od dawna chciałam go przeczytać ;-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Sporo tego, niestety nie znam żadnej z nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, to nadrabiaj, bo większość to cudowne powieści :-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. To nie stosik, a stos :D Ostatnio Akurat też przysłał mi zdublowany egzemplarz, ale żeby aż dwa w miesiącu, od dwóch różnych wydawnictw... Fajnie masz! O Marsjaninie moją opinię znasz, mnie oczarował, Mark jest świetny. Abbi to Abbi, uwielbiam ją. ;) Złodzieje snów - bardzo dobra kontynuacja, Wiedźma ze szkła- na razie w planach. ;) Dimily muszę poznać, pierwszy tom był świetny! Tobie życzę miłej lektury! <3

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam umiaru jeśli o książki chodzi :-P A wydawcy mnie rozpieszczają, to fakt ;-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Jakie stosidło! Jest na czym oko zawiesić. "Marsjanina" polecam przeogromnie :D
    Zazdroszczę nabytków i pozdrawiam :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt ;-) A lektury "Marsjanina" nie mogę się doczekać ;-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Przeczytałabym Raven, ponieważ kocham tego autora za Trylogię Gabriela :) Całkiem przyjemny stosik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze swojej strony polecam "Raven" to kawał dobrej literatury :-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. To już nie jest stosik, tylko prawdziwy stos. :D Pozytywnie zazdroszczę! Chętnie przygarnęłabym większość tych książek. Pozdrawiam! :)

    www.majuskula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co się ograniczać, prawda? ;-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Czytałam tylko "Zimowe panny". Książka podobała mi się, choć jest specyficzna i niełatwa w odbiorze. Teraz czytam "Raven" i jeśli się nic nie zepsuje, to będę bardzo zadowolona z tej historii :-)
    Gratuluję wygranych. Mnie szczęście w konkursach nie dopisuje, ale tak naprawdę rzadko biorę w nich udział.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z "Raven" jestem bardzo zadowolona, a "Zimowe panny" ciągle przede mną :-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Raven poznałam! Świetna. Serce w kawałkach właśnie czytam....i jest ciężka lekturą ;/ Wspaniały stosik!
    Miłej lektury :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Serce w kawałkach" jest w moim odczuciu fatalne :/ ale Raven bardzo miło wspominam :-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Uwielbiam Marsjanina i głównego bohatera Marka ♥ cudowny stos!
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Marka pokochałam już w ekranizacji więc ten papierowy też na pewno skradnie moje serce ;-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Wiele ciekawych pozycji! Zazdroszczę :D

    Pozdrawiam cieplutko ♥
    http://sleepwithbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny stosik ;)
    Ps. To jest "Po zmierzchu", a nie "Po zmroku" ^^ Kocham tę książkę ;)

    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dalej nie trawię tytułu :-P Dzięki za zwrócenie uwagi ;-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  12. Tyle książek to mi w ciągu roku przybywa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to chyba już zakupoholizm :-P
      Pozdrawiam!

      Usuń
  13. Piękny stosik, piękny! Z chęcią przeczytałabym Raven i Papierowe serca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Raven" już teraz polecam, a "Papierowe serca" jeszcze zobaczymy ;-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  14. Potężny stos:D Nie miałam przyjemności przeczytać żadnej z książek, ale mam nadzieję że Ci się spodobają.
    Również ostatnimi czasy wpadłam w wir promocji.Jak tak dalej pójdzie to zbankrutuję:D
    http://www.lekturia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale co zrobić kiedy tyle cudowności wychodzi co miesiąc? ;-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  15. Dość pokaźny stosik, powiedziałabym, ze potężny, ale książkoholikowi żadna ilość powieści nie straszna! :) Powodzenia w czytaniu
    Paulinka z
    http://ksiegoteka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie nie straszna! Wprost nie mogę się doczekać. Szkoda tylko, że po pracy tak mało czasu zostaje na czytanie :-/
      Pozdrawiam!

      Usuń
  16. Zimowe panny chętnie bym podkradła, a poza tym cudny stos! Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super stosik. Uwielbiam twórczość Abbi Glines i muszę się zapoznać z jej najnowszą książką. Gratuluję tylu wygranych konkursów. ;)
    Buziaki. :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;-) Abbi jest świetna to fakt :-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  18. Wow, pokaźny stosik :) Polecam Ci Papierowe Miasta, reszty niestety nie czytałam :/
    Ania z
    KsiążkujemyTV

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat nie ma ich w stosiku, ale posiadam i na pewno niedługo przeczytam :-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  19. Uwielbiam oglądać Twoje stosiki,gdyż zawsze znajdują się w nim książki, które z chęcią bym pożyczyła od Ciebie na zawsze♥Gratuluję Ci wygranej w konkursie. Sama jestem bardzo ciekawa ,,Jesteś tylko moja”, więc czekam na recenzje.Jeśli chodzi o rozdania lub konkursy...ja zawsze jestem chętna do wzięcia w nich udziału :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, postaram się organizować ich jak najwięcej :-) "Jesteś tylko moja" pewnie niedługo przeczytam więc na pewno dam znać jak wrażenia:-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  20. Och, stosik! Uwielbiam stosiki Patki. Zawsze dają szansę mi się wyżyć na klawiaturze. :D
    Odnośnie drugiego tomu DIMILY, nie napiszę niczego poza tym, o czym już wspomniałam. Chciałam sobie darować kontynuowanie trylogii, ale wtedy przyszła Patka z recenzją - a raczej ja postanowiłam zacząć nadrabiać olbrzymie zaległości i wszystkie plany Sherry szlag trafił. Nic nowego. :D
    Oddychaj mną mnie strasznie cieszy, nie tylko dlatego, że w ogóle jest w Polsce, a szczerze - nie spodziewałam się, ale przede wszystkim dlatego, że to ABBI. I naprawdę jestem dumna, że Pascal zostawił te okładki, bo sprawiają, że cała seria będzie ładnie wyglądać na półce. Plus - mam słabość do białego koloru, zwłaszcza, że moje regały są pełne szarości i czerni, także im więcej białego tym lepiej. :)
    O rany! Masz "Złodziei Snów" i "Wiedźmę z lustra"! Zazdroszczę! Mimo że przeczytała na razie pierwszy tom, którego może nie oceniłam wysoko - to historia tak mnie zaintrygowała, że czuję potrzebę brnięcia w to wszystko dalej. Poza tym, to Maggie <3 Jakby tylko jeszcze zabiła tego całego... Jak mu tam? Adam? To by była pełnia szczęścia.
    Czekam na recenzję "Papierowych serc" (pewnie już gdzieś jest przede mną, ale ważne jest to, że poważnie nie mogę się jej doczekać), nie dlatego, ze wydaje mi się, że ją kupię czy coś - bo jestem prawie pewna, że nie, ale jestem ciekawa całej historii po trochę słabym opisie. I jestem ciekawa, jak ty przyjmiesz to wszystko. :)
    Stirling bym ci podkrała, pewnie, pewnie. Czemu nie. :)
    Smak ciemności! Oooo, kobieto! Nawet pojęcia nie masz, jak strasznie mnie ciągnie do tej serii/trylogii. Naczytałam się tyle dobrego, TYLE DOBREGO, Że ta seria jest wstrząsająca, że pozostawia człowieka zdruzgotanego, że masochistycznie - nie mogę się tego doczekać. Niestety jeśli chodzi o moją listę zakupów, to naprawdę mam tyle priorytetów, że pani Roberts niestety jest niżej na liście. :(
    Ooo! Widzę, że zdobyłaś trzecią część Mrocznych Umysłów! Czyżbyś miała zatem cała trylogię? I czyżbyś miała w planach maratonik? :) Ja jak najbardziej ku temu zachęcam. :D
    O Marsjaninie marzę, chyba dlatego, że naprawdę pragnę poznać film, ale nie chcę tego robić przed książką i wewnętrznie usycham w związku z tym wszystkim. :D
    Twój piesek jest taki cudowny! <3 Miłego czytania!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Bardzo dziękuję za przeczytanie mojego tekstu, to naprawdę wiele dla mnie znaczy. Znasz już mój punkt widzenia, będę bardzo wdzięczna jeśli podzielisz się również swoim. A jeśli zdecydujesz się do mnie wrócić, możesz być pewien, że najdziesz tu odpowiedź ;-)

Zobacz też:

.