29 marca 2016

„Namiętna gra”- Alice Clayton

Wyd. Pascal | 352 str. | 36,90 zł | 16.03.2016 r.

Kto powiedział, że jest za późno by szaleć…
(a także zostać gwiazdą sceny i wdać się w romans z młodszym mężczyzną?)

Kiedy ktoś przebojowy, pełen wewnętrznej radości i przede wszystkim- utalentowany, postanawia zostać gwiazdą sceny, sukces jest tylko kwestią czasu. Grace Sheridan, to właśnie taka osoba, jednak czas zdecydowanie jej nie sprzyja. Wielka porażka zaraz po studiach, mocno podkopała pewność siebie rudowłosej piękności. Jednak co było, dawno minęło, a teraz Grace powraca i to w wielkim stylu, mając nadzieję, że trzydzieści  trzy lata to wciąż nie zbyt wiele by udowodnić swoją wartość. Korzystając z pomocy przyjaciółki, która jest menedżerką w Los Angeles, Grace coraz bardziej rozkwita i zyskuje realną szansę na sukces. Wtedy właśnie na jej drodze staje Jack Hamilton, który zrobi niezły bałagan nie tylko w rudowłosej głowie, ale także w spragnionym uczuć sercu.

 O Jacku mogłabym rozpisywać się bez końca. Seksowny Brytyjczyk z akcentem godnym samej królowej Angielskiej, pięknymi blond loczkami i uwodzicielskim uśmiechem. Jack właśnie zagrał w ekranizacji bijących rekordy popularności opowiadań dla kobiet i z dnia na dzień stał się wielką gwiazdą. Żadna kobieta nie jest w stanie mu się oprzeć, nic więc dziwnego, że i Grace daje się oczarować. Nie wspomniałam jednak o drobnym szczególe. Jack ma dwadzieścia cztery lata, jest więc dokładnie dziewięć lat młodszy od Grace. Czy to normalne, że tak na siebie działają? Czy to realne, że mogłoby ich coś połączyć? Jedno jest pewne, już od pierwszego spotkania nie mogą oderwać od siebie wzroku i nie mają zamiaru ukrywać wzajemnego przyciągania.

Romans między Grace i Jackiem jest perfekcyjny w każdym calu. Namiętny i pełen żaru, choć odpowiednio powolny i zostawiający mnóstwo przestrzeni na seksualne napięcie. Różnica wieku tylko dodaje pikanterii, a stałe przekomarzanie, podchody i uniki dodają historii słodyczy i humoru. Uśmiech, to nieodłączny towarzysz tej opowieści, a uczucie jakim obdarza się bohaterów jest nie do powstrzymania. Ja pokochałam wszystkich, nie tylko Szaloną Grace i Seksownego Jacka. Nigdy nie zapomnę dowcipnej i opiekuńczej Holly, przyjaciółki Grace, ich zakochanego w Jacku kolegi Nicka, a nawet rozchichotanej sekretarki! Bohaterów jest niewielu, zupełnie jak kolorów w tęczy, ale każdy jest niepowtarzalny i wart by poznać go bliżej.

Jak wypada „Namiętna gra”, w porównaniu z innymi ostrzejszymi powieściami dla kobiet? Zaskakująco dobrze! Zdecydowanie wyróżnia ją humor, podobny do tego z „Zaplątanych” i niezaprzeczalny urok, co jest miłą odskocznią od erotyków z bardziej toksycznymi relacjami. Chwile namiętności są szalone, czasami dzikie innym razem romantyczne. Choć jestem zwolenniczką nieco delikatniejszych opisów, Pani Clayton dzięki humorowi udało się nie przekroczyć cienkiej granicy między namiętnością, a przesadnym wulgaryzmem, za co ma u mnie ogromny plus!

O CZYM?  „Namiętna gra”, to pikantna i zabawna opowieść o drugich szansach i życiu, które czasem warto zacząć na nowo. Lektura to czysta przyjemność, pełna wybuchów śmiechu, ale poprzetykana także momentami lekkiego wzruszenia. Na kolejny tom czekam niecierpliwie, pełna obaw, ale też nadziei. Jedno jest pewne. Z taką kobietą jak Grace na pewno nie będę się nudzić i aż szkoda, że to tylko trylogia.

Ocena: 8/10

Seria Redhead:
Namiętna gra |  The Redhead Revealed | The Redhead Plays Her Hand


Za książkę serdecznie dziękuję Wydawnictwu Pascal!


9 komentarzy:

  1. Czytałam inną powieść tej autorki i bardzo mi się spodobała, więc myślę że spróbuję w najbliższym czasie także z tą :)
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chciałbym przeczytać jej serię koktajlową bo jeśli humor jest podobny na pewno by mi się spodobała :-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Jestem przeszczęśliwa, że ta książka została wydane w Polsce. Cieszę się, że jest pełna humoru - miałam nadzieję, że tak będzie, bo "Nie dajesz mi spać" tej autorki pod tym względem było genialne. "Namiętną grę" na pewno przeczytam :)
    Pozdrawiam,
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz narobiłaś mi smaka na "Nie dajesz mi spać":-) uwielbiam takie humorystyczne powieści, niosą masę pozytywnej energii :-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. I kolejna książka, którą mam wielką ochotę przeczytać przez Ciebie. ;)
    Buziaki. **

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, bo to naprawdę fajna książka :-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tej książce, ale już ląduje na mojej liście do przeczytania w najbliższym czasie. Przekonałaś mnie do tego porównanie humoru powieści do moich ulubionych ,,Zaplątanych"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, Zaplątanych nic nie przebije, ale książka jest cudna, pełna humoru i emocji, a dodając do tego inteligentnych, dojrzałych bohaterów, otrzymujemy coś naprawdę ciekawego :-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Oooo. Nie miałam pojęcia, że będzie taka różnica wieku pomiędzy bohaterami! Jeśli mam być szczera - to chyba twoja opinia jest pierwszą jaką czytam o tej książce. :D Ale już jestem zakochana i umieram z niecierpliwości by ją poznać!
    Alice Clayton UWIELBIAM, koniecznie musisz poznać serię Cocktail, zwłaszcza tom trzeci - obiecuję ci, że zakochasz się w Clarku. Obiecuję. :D Bo w nim nie da się nie zakochać. Nikt przy zdrowych zmysłach nie może go nie-pokochać. :)
    Tak czy inaczej, uwielbiam humor tej autorki, uwielbiam fakt, jak łączy dowcipność z pikantnymi scenami. Skoro tutaj też jest takie połączenie, plus fajnie wykreowane postacie - ja jestem za. ;)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Bardzo dziękuję za przeczytanie mojego tekstu, to naprawdę wiele dla mnie znaczy. Znasz już mój punkt widzenia, będę bardzo wdzięczna jeśli podzielisz się również swoim. A jeśli zdecydujesz się do mnie wrócić, możesz być pewien, że najdziesz tu odpowiedź ;-)

Zobacz też:

.