21 lipca 2017

Wyniki konkursu z „Friendzone”


 Cześć wszystkim :-)

Najwyższy czas ogłosić wyniki konkursu, w którym do wygrania był egzemplarz „Friendzone”.


Bardzo dziękuję za wszystkie zgłoszenia, wielka szkoda, że nie mogę nagrodzić każdego.

Po burzliwych naradach przyszła jednak pora na decyzję, komu przyznać książkę i tym razem zwycięzcą zostaje:


Serdeczne gratulacje! Kochana odezwij się do mnie na maila patrycja.kuchta.uk@gmail.com i podeślij mi swoje dane do wysyłki nagrody.

Wszystkim dziękuję za wspólną zabawę. Mam dla Was jeszcze dwa egzemplarze „Pochodni w mroku” więc już teraz zapraszam ponownie na konkurs z tym tytułem.


Do zobaczenia!


2 komentarze:

Drogi czytelniku!
Bardzo dziękuję za przeczytanie mojego tekstu, to naprawdę wiele dla mnie znaczy. Znasz już mój punkt widzenia, będę bardzo wdzięczna jeśli podzielisz się również swoim. A jeśli zdecydujesz się do mnie wrócić, możesz być pewien, że najdziesz tu odpowiedź ;-)

Zobacz też:

.