23 marca 2017

Wyniki anielskiego konkursu


Czas ogłosić wyniki anielskiego konkursu z „Intuicją” Amy A. Bartol. 

Dziękuję za wszystkie zgłoszenia, jak zwykle miałam problem kogo wybrać, ale ostatecznie zdecydowałam się nagrodzić pracę…

Sylwii Waligóra

Serdecznie gratuluję! Napisz do mnie jak najszybciej w sprawie adresu do wysyłki nagrody. 

Na facebooku pojawiły się właśnie wyniki konkursu fotograficznego więc jeśli wzięliście w nim udział koniecznie zajrzyjcie. 

Kolejne konkursy niebawem,

Pozdrawiam!   

2 komentarze:

Drogi czytelniku!
Bardzo dziękuję za przeczytanie mojego tekstu, to naprawdę wiele dla mnie znaczy. Znasz już mój punkt widzenia, będę bardzo wdzięczna jeśli podzielisz się również swoim. A jeśli zdecydujesz się do mnie wrócić, możesz być pewien, że najdziesz tu odpowiedź ;-)

Zobacz też:

.