16 stycznia 2021

"Pocałunek zwycięzcy"- Erin Beaty

Wyd. Jaguar | Org. Traitor's Kingdom | Tom III | 400str. | 42,90 zł | Data wydania 21.10.2020 r. 


Zdrajcy, szpiedzy i zwycięzcy


Dawnej Sage, była dziewczyną, która po prostu chciała mieć kontrolę nad własnym losem. Teraz w jej rękach spoczywa los całego królestwa. Sage, przekuła swój upór i złośliwość w ambicje i pewność siebie. Nic więc dziwnego, że rodzina królewska po raz kolejny postanawia docenić jej zasługi dla kraju. Po tym, co wydarzyło się w Casmunie, Sage wydaje się idealną kandydatką na ambasadora. To wielki zaszczyt, ale również ogromna odpowiedzialność. Niestety wysoka pozycja po raz kolejny rozdziela ją z ukochanym. Choć w ich związku znów nie obędzie się bez burz, oboje mają o wiele większe problemy na głowie. Zbliża się czas negocjacji pokojowych z Kimsarą, czyli odwiecznym wrogiem Demory, w których oboje mają uczestniczyć. Ktoś jednak postanowił zdradzić i wojna między państwami wisi w powietrzu. Kto jest zdrajcą? Kto jest szpiegiem? Kto zostanie zwycięzcą?


W trzecim tomie autora znów stawia na podobne elementy, co w poprzednich dwóch. Mamy motyw podróży, spiski intrygi i obowiązkowo wielką kłótnię kochanków. Po raz kolejny Alex nie potrafił wyrazić, co czuje, a Sage demonstruje spektakularnego focha. Pomijając miłosne rozterki- fabuła była naprawdę ciekawa. W tym tomie intryga była najbardziej złożona i choć domyśliłam się kto zdradził, do końca nie miałam pewności czy mam rację. Bardzo spodobał mi się świat stworzony przez autorkę. Trzy tomy i liczne podróże bohaterów pokazały mi jak złożony i ciekawy był pomysł na serię. Na pewno będę śledziła jej dalszą literacką karierę.

O CZYM? "Pocałunek zwycięzcy", to trzeci tom i wielki finał serii w której szpiegowanie, zdrady i dramatyczne zwroty akcji są na początku dziennym.  Ponieważ jest to historia skierowana do młodego czytelnika, chwilami zabrakło w niej pazura, a najważniejsze wątki łatwo było rozgryźć. Trzeba jednak przyznać, że przyjemnie spędziłam czas z bohaterami. Nie potrafili oni co prawda rozmawiać o uczuciach (co generowało totalnie zbędne dramaty), ale za to ze strategią, spiskami i intrygami radzili sobie świetnie. Polecam Wam tą historię.

Ocena: 8/10

Pocałunek zdrajcy | Pocałunek szpiega | Pocałunek zwycięzcy

_________________________________________________________



2 komentarze:

  1. Świetnie bawiłam się w trakcie tej trylogii. Zasługuje ona na więcej popularnośći!

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Bardzo dziękuję za przeczytanie mojego tekstu, to naprawdę wiele dla mnie znaczy. Znasz już mój punkt widzenia, będę bardzo wdzięczna jeśli podzielisz się również swoim. A jeśli zdecydujesz się do mnie wrócić, możesz być pewien, że najdziesz tu odpowiedź ;-)

Zobacz też:

.