14 stycznia 2021

„Pocałunek szpiega”- Erin Beaty

Wyd. Jaguar | Tom II | 448 str. | 37,90 zł | Data wydania: 26.09.2018 r. 

Gdzie diabeł nie może, tam Sage pośle


Sage wreszcie znalazła swoje miejsce na ziemi. Jest guwernantką królewskich dzieci, doskonali swoją wiedzę i umiejętności walki. Ma też narzeczonego, Alexa, kapitana gwardii, którego powrotu z misji wypatruje niecierpliwie. Jeśli jednak myślicie, że ta szalona i nieposkromiona buntowniczka wreszcie się wyciszyła, jesteście w błędzie. Kiedy Alex wraca do stolicy, okazuje się, że musi ponownie wyjechać, by szkolić nowy oddział żołnierzy. Sage chce jechać razem z ukochanym, ale jego gwałtowna odmowa, każe jej przypuszczać, że nie jest z nią do końca szczery. Dziewczyna nie ma jednak zamiaru posłusznie słuchać jego zakazów. Ku przerażeniu Alexa, Sage dostaje poparcie królowej, by towarzyszyć w misji jako guwernantka młodego księcia. Jej Królewska Mość ma jednak dla Sage dodatkowe zadanie- ma dla niej szpiegować swojego ukochanego. Pytanie tylko czy warto ryzykować miłość, dla osiągnięcia swoich celów?


Będę z Wami szczera- początek był nudny. Na początku Sage i Alex ciągle kłócą się o to, czy powinna jechać. Potem kłócą się, że jednak pojechała, by w końcu obrazić się na siebie i płakać w poduszkę. Wkurzali mnie niesamowicie, ale równie mocno denerwował mnie brak akcji. Tajna misja utkwiła w martwym punkcie, a ja ciągle czytałam o szkoleniu żołnierzy i szpiegowaniu bez żadnych efektów. Ale kiedy już myślałam, że ten tom będzie stratą czasu, nastąpił zwrot akcji, który całkowicie odmienił moje zdanie o tej historii.



Mniej więcej od połowy zaczyna się prawdziwa zabawa- tępo jest zawrotne, wydarzenia obłędnie ciekawe, a emocje sięgają zenitu. Nie mogłam się nadziwić jak bardzo autorka dała czadu i jak cudowny klimat potrafiła stworzyć. Nie chcę zdradzać zbyt wiele, ale jeśli podobała się Wam "Buntowniczka z pustyni", będziecie zachwyceni wydarzeniami z tego tomu. Poznajemy nowy kraj, odmienną kulturę, a intrygi, spiski i zdrady tylko dodają całości rumieńców. Coś cudownego!

O CZYM? "Pocałunek szpiega", to dalsze losy Sage i Alexa. Autorka po raz kolejny sięga po motyw podróży, zabiera nas w niesamowite miejsca i serwuje masę przygód, intryg i sekretów. Choć początek bardzo mnie wynudził, dalej autorka tak dała czadu, że nie mogłam się oderwać od lektury. Jeśli pierwszy tom przypadł Wam do gustu, drugi zrobi o wiele większe wrażenie!



Ocena: 8/10

Pocałunek zdrajcy | Pocałunek szpiega | Pocałunek zwycięzcy

 


2 komentarze:

  1. Zaproponuję lekturą tej serii mojej siostrzenicy. Myślę, że mogłabyś się jej spodobać. ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Zbyt często się właśnie łapię na tym, że przerywam lekturę serii książkowej / serialu akurat w tym momencie, kiedy wszystko lada moment miało się rozkręcić XD

    Pozdrawiam Zakładka do Przyszłości

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Bardzo dziękuję za przeczytanie mojego tekstu, to naprawdę wiele dla mnie znaczy. Znasz już mój punkt widzenia, będę bardzo wdzięczna jeśli podzielisz się również swoim. A jeśli zdecydujesz się do mnie wrócić, możesz być pewien, że najdziesz tu odpowiedź ;-)

Zobacz też:

.