18 lutego 2021

„A heart so firece and broken” – Brigid Kemmerer

Wyd. NieZwykłe | Org. A Heart so Fierce and Broken | Tom II | 457 str. | 44,90 zł | Data wydania: 13.01.2021 r. 


Zagubiony książę i zaginiony dziedzic

Do niedawna największym zmartwieniem księcia Rhena była klątwa, którą rzuciła na niego okrutna wiedźma Lilith. Jednak teraz, kiedy czar został przełamany jego kłopoty wcale się nie skończyły. Krążą plotki, że nie jest jedynym kandydatem do tronu Emberfall, a prawowity dziedzic, który gdzieś się ukrywa, jest w dodatku ostatnim żyjącym magiem. Rhen zrobi dosłowne wszystko, żeby ochronić swoje królestwo. Nie wie jednak, że oznacza to wypowiedzenie wojny swojemu przyjacielowi...

Pierwszy tom serii był mroczną interpretacją "Pięknej i Bestii", ale dalszy ciąg tej historii, to już fantasy pełną gębą. Mamy tu walkę o tron, królestwo na krawędzi wojny, wspaniałe krainy, niebezpieczne podróże i magiczne istoty. Poznajemy nowych bohaterów, wyruszamy poza znane nam królestwo i jeśli mam być szczera, rozwinięcie tej historii jest tak dobre, że nie mogła ona skończyć się na jednym tomie. Nawet jeśli z retellingiem nie ma już nic wspólnego.




Tym razem poznajemy fabułę oczami Greya (byłego strażnika Rhena) i Lii Mary (córki królowej wrogiego Shyll Shallow). Na początku byłam trochę rozgoryczona faktem, że autorka zmieniła narratorów, ale ostatecznie wyszło to książce na dobre. Mało tego! Moi ukochani bohaterowie z pierwszego tomu wypadają przy nich wręcz blado. Rhen trochę się pogubił, Harper tkwi między młotem a kowadłem i wszystko wskazuje na to, że w trzecim tomie dojdzie do konfrontacji, która złamie mi serce.

O CZYM?   „A Heart so Fierce and Broken”, to kontynuacja, która w moim odczuciu jest jeszcze lepsza niż pierwsza część. Historia rozwinęła skrzydła, uniwersum znacznie się rozrosło, a bohaterowie zaskakują na każdym kroku. Fabularnie autorka postawiła na potężny twist, a końcowe wydarzenia, wbiły mnie w fotel. Jestem zachwycona tym tomem i chcę więcej!

 

Ocena: 8/10

Seria Cursebreakers:

A Curse So Dark and Lonely A Heart So Fierce and Broken | A Vow So Bold and Deadly

 

_______________________________________________________




4 komentarze:

  1. Ale mi narobiłaś chętki na tą serię. Bardzo lubię takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To świetnie, że książka nie padła ofiarą klątwy drugiego tomu i przewyższyła poziomem swoją poprzedniczkę.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne blogowe progi.

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Bardzo dziękuję za przeczytanie mojego tekstu, to naprawdę wiele dla mnie znaczy. Znasz już mój punkt widzenia, będę bardzo wdzięczna jeśli podzielisz się również swoim. A jeśli zdecydujesz się do mnie wrócić, możesz być pewien, że najdziesz tu odpowiedź ;-)

Zobacz też:

.